Cieszymy się, że realizowana w Polsce przez Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości międzynarodowa kampania A.I.S.E. “Keep caps from kids” ( “Trzymaj kapsułki poza zasięgiem dzieci”) spotyka się z coraz większym zainteresowaniem mediów. Mamy nadzieję, że dzięki naszym wspólnym wysiłkom uda nam się uchronić najmłodszych przed wypadkami zatrucia kapsułkami do prania z płynnym detergentem – z powodu złego ich przechowywania przez dorosłych.
Zapraszamy Państwa do przeczytania artykułu, który opublikowany został w portalu metrocafe.pl:
Kapsułki do prania kuszą jak cukierek, metrocafe.pl, 02082015
Na opakowaniach szukajmy takiego piktogramu:
Więcej o kampanii „Keep caps from kids” przeczytają Państwo TU.
Broszura informacyjna_keep_caps_kids_PL
Zapraszamy także do obejrzenia spotu kampanii “Keep caps from kids”: