Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości wsparło międzynarodową kampanię edukacyjną A.I.S.E. „Keep Caps From Kids – Przechowuj kapsułki poza zasięgiem dzieci”.
Projekt jest dobrowolną inicjatywą europejskiej branży środków czystości. A.I.S.E. we współpracy ze swoimi członkami, stowarzyszeniami i producentami zobowiązało się do prowadzenia kampanii edukacyjnej dla konsumentów, w celu promowania właściwego stosowania kapsułek do prania z płynnym detergentem w Europie.
Elementem kampanii jest strona internetowa keepcapsfromkids.eu wraz z krótkometrażowym filmem prezentującym, w jaki sposób dzieci poznają otaczający je świat. Strona informuje, w jaki sposób dorośli powinni przechowywać i stosować kapsułki z płynnym detergentem. A.I.S.E. zaplanowało przy współpracy partnerów inicjatywy szeroką kampanię internetową w mediach społecznościowych.
Broszura informacyjna_keep_caps_kids_PL
Zapraszamy także do obejrzenia spotu kampanii “Keep caps from kids”:
Wybrane publikacje:
AISE, Keep caps from kids, Chemia i Biznes 2_2015
Kapsułki do prania kuszą jak cukierek, metrocafe.pl, 02082015