PATRONAT: CosmeticBusiness Poland | Branżowe Targi Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego, Warszawa, 25-26 września 2019

Już tylko dwa tygodnie dzielą nas od czwartej edycji targów CosmeticBusiness Poland oraz odbywających się równocześnie targów i konferencji HPCI. W dniach od 25 do 26 września ponad 250 wystawców oraz reprezentowanych firm i marek przedstawi nowe rozwiązania w koncepcjach formulacji, procesach produkcji, usługach laboratoryjnych oraz opakowaniach dla produktów kosmetycznych i detergentowych.

Patronem CosmeticBusiness Poland i HPCI jest Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego.

Targom CosmeticBusiness Poland towarzyszyć będzie bogaty program konferencji i warsztatów, w ramach którego omawiane będą takie zagadnienia jak wpływ polityki zrównoważonego rozwoju na przemysł kosmetyczny, nowe rozwiązania w świecie opakowań, trendy w formulacji produktów kosmetycznych w różnych częściach świata oraz trendy kolorystyczne na rynku kosmetycznym na kolejne lata. Odbywające się równocześnie spotkania matchmakingowe z dystrybutorami Distributors Lounge oraz warsztaty z trendów Carlin Trend Workshop stanowić będą okazję do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz platformę inspiracji i nowych pomysłów.

Trendy w przemyśle kosmetycznym – wykład i warsztaty

Branża kosmetyczna to jedna z niewielu gałęzi przemysłu, które charakteryzują się tak dynamicznym rozwojem oraz ukierunkowaniem na aktualne trendy w branży. Wydarzenia przygotowane w ramach tegorocznego programu konferencji targów CosmeticBusiness Poland będą poruszały tematykę związaną z aktualnymi trendami, innowacyjnymi rozwiązaniami oraz inspiracjami dla branży kosmetycznej. Podczas wykładu inaugurującego zaprezentowane zostaną trendy kolorystyczne i inspiracje dla przemysłu kosmetycznego na sezon wiosna/lato 2021. Natomiast podczas odbywających się dwa razy dziennie warsztatów „Wpływ trendów na wybór palety kolorów: marka, opakowanie, produkt”, właściciele marek będą mieli okazję do indywidualnych rozmów z ekspertami francuskiej firmy Groupe Carlin International.

Zrównoważony rozwój jako siła napędowa

W branży kosmetycznej coraz większą wagę przywiązuje się do kwestii związanych z ochroną środowiska i ekologią. Dlatego też istotnym tematem tegorocznych targów jest wpływ polityki zrównoważonego rozwoju na przemysł kosmetyczny. Wykład firmy Euromonitor zaprezentuje zmiany wartości konsumenckich oraz kluczowe czynniki napędzające przemysł w Europie Wschodniej. Polskie Centrum Badań i Certyfikacji przedstawi program certyfikacji kosmetyków naturalnych, a firma Unicom dokona przeglądu typów opakowań przyjaznych środowisku oraz omówi ograniczenia wynikające z zastosowania opakowań ekologicznych.

Opakowania zrównoważone – trendy w materiałach samoprzylepnych do etykietowania

Firma Avery Dennison Polska zaprasza na wykład omawiający znaczenie opakowań zgodnych z zasadą zrównoważonego rozwoju oraz europejskie i polskie regulacje prawne. Przedstawi zasady wprowadzania do obrotu opakowań zgodnych z wymaganiami, recykling w projektowaniu opakowań oraz hierarchię zarządzania odpadami w Unii Europejskiej. Podczas wykładu zaprezentowane zostaną także materiały samoprzylepne, pozwalające na realizację celów zrównoważonego rozwoju w etykietowaniu, czyli: etykiety ułatwiające recykling opakowań szklanych i PET, materiały pochodzące ze źródeł odnawialnych (bio-) i pochodzące z recyklingu.  

Nowe technologie w opakowaniach

Nowe rozwiązania w świecie opakowań zaprezentuje firma PC Print. Wynikiem połączenia efektów wizualnych z technologią informatyczną jest opakowanie służące zabezpieczeniu marki i komunikacji.

Efekty optyczne zabezpieczenia (znaki optycznie zmienne) umieszczone na opakowaniu połączone z oprogramowaniem dają nowe możliwości w zakresie brandingu i analizy rynku, tworząc prawdziwą wartość dodaną dla użytkownika. Zapraszamy na prezentację w dniu 26 września o godzinie 11:30.

Natomiast firma Multifol zaprezentuje wykład dotyczący możliwości uszlachetniania druku w zapobieganiu podrabianiu opakowań. Przedstawi najlepsze rozwiązania, które sprawdzają się od wielu lat na globalnych rynkach, a także nowe innowacyjne pomysły. Przedstawione zostanie także praktyczne podejście oraz aspekt ekonomiczny opłacalności zabezpieczenia w stosunku do jego kosztu wykonania oraz stopnia ochrony. Zapraszamy na prezentację w dniu 25 września o godzinie 12:30.

Deklaracje marketingowe w granicach prawa

Jak skutecznie i zgodnie z przepisami reklamować produkt kosmetyczny – zapraszamy na wykład na temat deklaracji marketingowych, które są umieszczane na etykietach, ulotkach i innych materiałach informacyjnych, towarzyszących produktom kosmetycznym, a także w reklamie i na stronach internetowych podmiotów udostępniających na rynku produkty kosmetyczne. Firma THETA Doradztwo Techniczne omówi podstawowe kryteria tworzenia oświadczeń o produktach kosmetycznych i przedstawi przykładowe deklaracje, których zgodność z przepisami prawa może budzić wątpliwości.

Ekpozycja produktów w punktach sprzedaży

Firma 3m Projekt przedstawi techniki, jak nie zaprzepaścić wielomiesięcznych prac nad projektami opakowań przez ich niewłaściwą ekspozycję w punktach sprzedaży detalicznej. Na aktualnych przykładach dobrych i złych praktyk w kosmetykach, a także na przykładach różnych kategorii FMCG, zaprezentowane zostaną dynamiczne zmiany na rynku, które w szybkim tempie weryfikują wyobrażenia producenta w temacie tego, co się może podobać klientom.

Nowe trendy w formulacji produktów kosmetycznych: “Podróż USA-EUROPA-CHINY”

Dynamicznie rozwijający się świat przemysłu kosmetycznego nieustająco ewoluuje i podlega ciągłej transformacji. Każdego dnia w centrach badawczych oraz w laboratoriach powstają miliony receptur dla wszystkich rodzajów kosmetyków, w celu zaspokojenia różnorodnych i indywidualnych potrzeb konsumentów. Wykład będzie podróżą, ukazującą nowe trendy w przemyśle kosmetycznym oraz różne przyzwyczajenia pielęgnacyjne i koncepcje tworzenia formulacji w tych trzech częściach świata.

Informacje ze światowego rynku kosmetycznego

W ramach prezentacji „BREXIT – wyzwanie dla branży kosmetycznej” w dniu 26 września o godzinie 13:30 firma THETA Doradztwo Techniczne przedstawi najważniejsze zagadnienia związane z wyjściem Wielkiej Brytanii z UE oraz konsekwencje tego faktu dla producentów, importerów i dystrybutorów produktów kosmetycznych. Omówione zostaną także możliwe scenariusze wyjścia i konsekwencje dla tego sektora.

Firmy zainteresowane wejściem na amerykański rynek kosmetyczny zapraszamy tego samego dnia na prezentację firmy JARS „Warunki certyfikacji kosmetyków na rynek Stanów Zjednoczonych”.

W ramach prezentacji „Eksport polskich kosmetyków. Realny biznes czy marzenia” Łukasz Barbacki z barbacki Consulting odpowie na szereg pytań dotyczących eksportu: Czy eksport nowych marek kosmetycznych ma sens? Czy jest to realna szansa na biznes czy raczej spełnianie turystycznych marzeń? Jakie kierunki dają największe szanse sukcesu? Jakie trudności i niebezpieczeństwa czekają na polskich eksporterów? Jak poprawnie przygotować się do działań eksportowych?

Pełny program targów CosmeticBusiness Poland 2019 dostępny jest on-line na http://www.cosmetic-business.pl/index.php?p=news&kid=202

Usługi dla odwiedzających:

 

Katalog wystawców

 

 

Więcej o wystawcach i produktach.

 

> > Wyświetl katalog wystawców

[http://pl.cosmetic-business.com/exhibitors-products]

Program konferencji

 

 

Więcej o tematach i prelegentach.

 

> > Zobacz program konferencji

 

http://www.cosmetic-business.pl/index.php?p=news&kid=202

Odbierz swój bilet

 

 

Rejestracja on-line gwarantuje otrzymanie bezpłatnego biletu.

 

> > Zarejestruj się teraz

[http://pl.cosmetic-business.com/en/Visitors/Tickets-and-Opening-Hours/]

 

Bezpośredni kontakt do zespołu targów CosmeticBusiness Poland

Tel.: 22 414 44 71

Email: info@targilipskie.pl

 Do zobaczenia podczas CosmeticBusiness Poland 2019 w Warszawie w dniach 25 i 26 września!

 

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

AKTUALNOŚCI

WIADOMOŚCI BRANŻOWE

Katarzyna Major

Katarzyna Major

– Starszy Specjalista ds. Legislacyjnych, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Stypendystka Uniwersytetu w Kassel (Niemcy). Ukończyła podyplomowe studia z zakresu ochrony danych osobowych i informacji niejawnych. Doświadczenia zawodowe zdobywała pracując m.in. w wydawnictwie AGORA S.A. oraz w Ministerstwie Skarbu Państwa. Od 2012 r. pracownik Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego.

agnieszkasobkowiak

Agnieszka Sobkowiak

– Kierownik Komunikacji & PR, absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu, podyplomowych studiów Polskiego i Europejskiego Prawa Spółek w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz London School of Public Relations. Wieloletnia dyrektor ds. PR w Grupie TZMO SA oraz konsultant z zakresu PR. W Polskim Stowarzyszeniu Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego od roku 2015.

Agata Jurek-Iwińska

Agata Jurek-Iwińska

– Specjalista do spraw Technicznych i Legislacyjnych Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego w obszarze środków biobójczych, aerozoli i kosmetyków. Absolwentka Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności Politechniki Łódzkiej oraz Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej (specjalność: Technologia Związków Biologicznie Czynnych i Kosmetyków), związana z obszarem produktów biobójczych i kosmetyków.

Od 2011 r. współpracuje z Wyższą Szkołą Zawodową Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia poprzez prowadzenie zajęć laboratoryjnych w zakresie z chemii kosmetycznej. W latach 2014 – 2016 – pracownik merytoryczny w Wydziale Rejestracji Produktów Biobójczych Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.

beata kowalczyk

Beata Kowalczyk

– Kierownik do spraw Technicznych i Legislacyjnych, ekspert Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego w obszarze kosmetyków i aerozoli. Absolwentka Wydziału Chemii Akademii Podlaskiej, związana przez wiele lat z branżą chemiczną i medyczną. W latach 2009 – 2015 starszy specjalista w Wydziale Chemii i Farmacji, Departamentu Innowacji i Przemysłu Ministerstwa Gospodarki. Członek Korpusu Prezydencji Polskiej w Unii Europejskiej.

W latach 2010 – 2013 członek delegacji polskiej w pracach na forum ONZ nad Konwencją Minamata w sprawie rtęci. Przedstawiciel Polski w Komitecie ds. REACH, Stałym Komitecie ds. kosmetyków oraz Grupie roboczej ds. międzynarodowych aspektów środowiskowych (substancje niebezpieczne).

Katarzyna Żandarska

Katarzyna Żandarska

– Kierownik do spraw Technicznych i Legislacyjnych, ekspert Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego w obszarze środków czystości i biocydów. Absolwentka Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej. Odpowiedzialna za prowadzenie Grupy Roboczej ds. Detergentów w Stowarzyszeniu i za współpracę z A.I.S.E.

Zajmuje się regulacjami dotyczącymi chemikaliów oraz ich praktycznymi implikacjami dla przemysłu, prowadzi doradztwo dla firm w tej kwestii. Zaangażowana w prowadzenie dobrowolnych inicjatyw przemysłu detergentowego, projektów paneuropejskich takich jak:

  • Przyjazna Czystość,
  • Charter 2010,
  • Pierz Mądrze. Mniej znaczy więcej!,
  • Trzymaj kapsułki poza zasięgiem dzieci (Keep Caps from Kids)

oraz w projekt Stowarzyszenia realizowany we współpracy z Biurem ds. Substancji Chemicznych – Czysty i Bezpieczny Dom, dotyczący wczesnoszkolnej edukacji dzieci na temat bezpiecznego stosowania środków czystości i zachowań proekologicznych w domu.

anna_oborska

dr inż. n. chem. Anna Oborska

– Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego. Odpowiedzialna za budowanie strategii i rozwój Stowarzyszenia, które od 1992 roku zrzesza przedsiębiorców branży kosmetycznej i detergentowej, dostawców surowców i dystrybutorów. Członek Zarządu Cosmetics Europe, członek Zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Producentów Mydeł, Detergentów i Środków Czystości ( A.I.S.E.). W latach 2013 – 2015 arbiter Komisji Etyki Reklamy, w latach 2015-2017 członek Zarządu Rady Reklamy. Reprezentant Stowarzyszenia w Europejskiej Federacji Aerozolowej (FEA).

Reprezentowała polski przemysł kosmetyczny w Grupie Roboczej ds. Kosmetyków przy Komisji Europejskiej, prezentując stanowiska i uwagi branży. Była ekspertem działających w Komisji Europejskiej grup roboczych ds. Oceny Bezpieczeństwa Kosmetyków i ds. Deklaracji Marketingowych. W roku 2016 ukończyła trzyletni kurs dotyczący oceny bezpieczeństwa produktów kosmetycznych, organizowany przez niemieckie IKW/DGK. Reprezentuje branżę kosmetyczną i detergentową w relacjach z przedstawicielami administracji rządowej.

W roku 2021 została powołana do pełnienia funkcji przewodniczącej Komitetu Technicznego nr 335 PKN.

Z wykształcenia chemik – kosmetolog. Pracę doktorską dotyczącą transportu przeznaskórkowego składników czynnych zawartych w kosmetykach obroniła w 2003 roku. Wieloletni wykładowca akademicki z zakresu chemii kosmetycznej i farmakognozji. Jest członkiem rad programowych czasopism branżowych, autorką ponad 150 artykułów opublikowanych w kraju i za granicą oraz prelegentem na wielu konferencjach krajowych i międzynarodowych.