Rok 2025 to dla nas wyjątkowy moment – mija 20 lat od uruchomienia projektu edukacyjnego Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego dla mediów: „Nauka dla urody” oraz „Nauka dla domu”.
Jego celem od samego początku było długofalowe budowanie wizerunku branż kosmetycznej, detergentowej i biocydowej jako innowacyjnych, odpowiedzialnych i o silnym zapleczu naukowym.
Z przyjemnością informujemy Państwa, że z tej okazji PSPKD przygotowuje jubileuszową konferencję prasową – specjalne spotkanie z mediami:
🎓 „Wiedza, która buduje zaufanie: Nauka dla urody i Nauka dla domu”
📅 1 grudnia 2025 r.
📍 Szczegóły organizacyjne i harmonogram:
Wiedza, która buduje zaufanie, 1 grudnia 2025
Gościem specjalnym wydarzenia będzie Pani Izabela Burzyńska – główny specjalista w Zespole do spraw Nadzoru Rynku, Departament Nadzoru nad Chemikaliami, Główny Inspektorat Sanitarny, która razem z dr Anną Oborską poprowadzi blok tematyczny „Bezpieczny produkt w obrocie i kulisy kontroli rynku”, poświęcony bezpieczeństwu produktów oraz działaniom legislacyjnym i nadzorczym.
Przez dwie dekady program edukacyjny dla mediów „Nauka dla urody” i „Nauka dla domu” były przestrzenią rzetelnego dialogu nauki, przemysłu i mediów. Wspólnie z ekspertami z zespołu Stowarzyszenia a także naszych firm członkowskich oraz przedstawicielami instytucji publicznych przybliżaliśmy tematy, które kształtują świadome wybory konsumentów – zarówno w obszarze produktów kosmetycznych, jak i detergentowych oraz biocydowych.
Naszymi gośćmi byli przedstawiciele telewizji i radiostacji ogólnopolskich, PAP, tygodników opinii, największych wydawnictw: Agora, Bauer, Burda Media, Edipresse, Grupa ZPR, Infor, RASP a także portali o tematyce poradniczej – medycznej, parentingowej, wellness i zdrowotnej, czy podróżniczej.
Jubileusz 20-lecia programu edukacji mediów to dla nas okazja do refleksji i świętowania, ale też do rozmowy o tym, jak wiedza buduje zaufanie – między przemysłem, nauką, mediami i konsumentami. Dlaczego projekt „Nauka dla urody” i „Nauka dla domu” jest dla nas tak ważny? Bo dobrze poinformowani dziennikarze dobrze informują konsumentów, a konsumenci, wyposażeni w wiedzę z wiarygodnego źródła, podejmują dobre decyzje.