„Trendy na rynku kosmetyków 2016” , „Kosmetyki w aptekach – najbardziej obiecujący segment?”, „Dzieci Facebooka – ciało w świecie młodych”, „Jak skutecznie wykorzystywać internet w komunikacji z konsumentami i w sprzedaży kosmetyków?”, „Trendy społeczno-kulturowe jako inspiracja dla designu produktów, marek i opakowań” – to tylko niektóre z tematów IV Forum Branży Kosmetycznej, które odbędzie się 18 października 2016 r. w Warszawie.
Partnerem Forum jest Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego.
Wykłady przygotowały m.in. czołowe instytuty badawcze Nielsen, GfK Polonia, IQS, Pharma Expert, specjalizująca się w analizach rynku aptecznego, oraz Dragon Rouge, jedna z największych międzynarodowych agencji doradczo-projektowych, zajmująca się designem i innowacjami. O tym, jak sprzedawać kosmetyki w czasie ukraińskiego kryzysu, opowiedzą przedstawiciele największej sieci drogerii na Ukrainie – Prostor, skupiającej 250 placówek, którzy są zainteresowani nawiązaniem kontaktów z polskimi dostawcami.
Dyskusje panelowe będą dotyczyć wyzwań, jakie stoją przed producentami kosmetyków i detalistami w konstruowaniu oferty asortymentowej szytej na miarę potrzeb konsumentów i danego formatu sklepu, oraz komunikacji marketingowej z konsumentami pozostającymi pod wpływem blogosfery.
Forum Branży Kosmetycznej to obowiązkowa pozycja w biznesowym kalendarzu każdego, kto zajmuje się sprzedażą lub produkcją kosmetyków. Swój sukces zawdzięcza wyjątkowej formule – łączy wykłady ekspertów, dyskusje panelowe, biznesowe spotkania i prezentacje nowości. Jest miejscem, gdzie handel, producenci i dostawcy usług rozmawiają o wzajemnych oczekiwaniach i nawiązują bezpośrednie kontakty.
Więcej szczegółów na www.forumbranzykosmetycznej.pl