- Jak dotrzeć do konsumenta? Jak przykuć uwagę kupującego?
- Nowości na rynku kosmetycznym – kaprys czy konieczność?
- Jak ewolucja sieci dyskontowych wpłynęła na rynek kosmetyczny?
- Rynek aptek w Polsce, wyzwania dla dostawców kosmetyków.
- Jak robić biznes w Azji? Uwarunkowanie społeczne, kulturowe i gospodarcze.
To tylko niektóre z tematów prelekcji III Forum Branży Kosmetyczno-Chemicznej, konferencji poświęconej najważniejszym trendom zachodzącym na tym rynku. Wykłady poprowadzą eksperci z międzynarodowych instytutów doradczych i agencji badawczych, wśród nich: PwC, Nielsen, GfK Polonia, IMS Health, Market Side, IQS, Centrum Studiów Polska-Azja.
Dyskusje panelowe dotkną bieżących problemów, z jakimi boryka się branża kosmetyczna. W panelach dyskusyjnych pt. „Drogeria jutra – znaczenie relacji handlu z producentami dla przyszłości rynku drogeryjnego”, „Drogeria i apteka – razem czy osobno. Jak wykorzystać wzajemny potencjał?” zasiądą analitycy, producenci i przedstawiciele sieci drogeryjnych oraz aptecznych.
Organizatorem Forum jest Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca opiniotwórczych miesięczników branżowych: Wiadomości Handlowe oraz Wiadomości Kosmetyczne.Forum odbędzie się 21 października 2015 r. w Warszawie, w hotelu Warsaw Plaza.
Szczegółowy program i zgłoszenia udziału: www.forumkosmetycznochemiczne.pl
Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości objęło III Forum Branży Kosmetyczno-Chemicznej patronatem. Zapraszamy!