W dniach 23-24 września 2010 roku w Warszawie odbędzie się IV Kongres Private Labels. Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości objęło patronat nad tym wydarzeniem.
Program Kongresu obejmuje liczne case studies innowacyjnych produktów w kategorii kosmetycznej, bio, welness, fitness, DIY. Wystąpią eksperci – m.in. przedstawiciele PLMA, PFPŻ, Żabka Polska, Intermarché, Organic Farma Zdrowia, Specjał, Makarony Polskie oraz Hean.
Rekomendacją Kongresu jest zadowolenie uczestników poprzednich edycji:
Doc. dr Urszula Kłosiewicz-Górecka, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur:
“(…) Udział znakomitych ekspertów oraz przewidziane prezentacje licznych case studies czyni IV Kongres wartościowym i atrakcyjnym, a przede wszystkim użytecznym dla wszystkich osób pracujących nad doskonaleniem produktów oznakowanych marką własną. Warto zatem zaktualizować swoją wiedzę na temat marek własnych (…)“.
Sławek Monikowski, niezależny ekspert:
“(…) Czwarta edycja Kongresu Private Labels 2010 to wyśmienita okazja do wymiany poglądów zarówno w temacie wiodącym jak i innych, mniej lub bardziej powiązanych, których wśród ludzi “z branży” nigdy nie brakuje. Po prostu warto tam być! (…)“.
Magdalena Winnicka, Scan Anida Sp. z o.o.:
“(…) Kongresy Private Labels odbywają się od kilku lat i zawsze z zainteresowaniem śledzę tematy na nich poruszane. Tegoroczny Kongres zapowiada się bardzo interesująco. Spodziewam się wielu ciekawych opinii producentów i detalistów, a także wskazówek, w jakich kierunkach rozwija się marka własna na rynkach, na których jest dużo dłużej niż w Polsce…”
Więcej informacji: http://konferencje.pb.pl/konferencja/41,iv-kongres-private-labels-2010