Konferencja prasowa dotycząca prowadzonej przez Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości kampanii „Pierz mądrze” odbyła się 12 lutego 2014 r. Celem konferencji było uświadomienie dziennikarzom, w jaki sposób konsumenci mogą łatwo i szybko porównywać wydajność dostępnych na sklepowej półce detergentów do prania.
Podczas konferencji wielokrotnie zostało podkreślone znaczenie ikony załadunku prania i możliwości porównania ceny za jedno pranie.
Moderatorem spotkania była pani Dorota Wellman, prelegentami byli:
- Andrzej Faliński – Dyrektor Generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD),
- Andrea Foldvari – ekspertka firmy GfK,
- dr Anna Oborska – Dyrektor Generalny Polskiego Stowarzyszenia Producentów Kosmetyków i Środków Czystości.
Patronatem honorowym projekt objęło Ministerstwo Gospodarki oraz Stowarzyszenie Rzeczników Konsumentów. W konferencji udział wzięli przedstawiciele Ministerstwa Gospodarki – Piotr Zabadała i Beata Kowalczyk z Wydziału Chemii i Farmacji w Departamencie Innowacji i Przemysłu.
W konferencji prasowej udział wzięli przedstawiciele następujących redakcji: Radio Eska, Gazeta Wyborcza, Życie na gorąco, Handel,Chemical Review, Pani Domu, Viva, Uroda, Metro, Przyjaciółka, Twoje Imperium, Genteln, Mamo to ja, Twoje Dziecko, Twój Maluszek, Przegląd, Handel, PAP, Chemia i Biznes, Warsaw Voice, mowimyjak.pl, Hurt i Detal, Wiadomości Handlowe, Poradnik Domowy,Newseria.
Uruchomiena została również strona internetowa informująca o projekcie www.pierzmadrze.pl. Serdecznie zachęcamy do jej odwiedzenia!
Konferencja prasowa: Kampania “Pierz mądrze” – galeria zdjęć