Masz już własny sklep internetowy i szukasz sprawdzonych sposobów na zwiększanie wartości koszyka zakupowego? Zastanawiasz się, jak przetrwać ten pierwszy rok w e-commerce i jak wykorzystać szanse, jakie daje tzw. nowa normalność biznesowa po pandemii?
Podczas webinaru „Jak przetrwać pierwszy rok w e-commerce” eksperci Michał Lorenc Jr z AWX commerce i Maciej Stodolny z Ecometrixo przedstawią zagadnienia kluczowe dla prowadzenia sklepu internetowego.
Dowiesz się o 12 ważnych rzeczach dla funkcjonowania Twojego sklepu przez pierwszych 12 miesięcy:
1. Jak sprawdzić, czy nasz pomysł na biznes jest dobry?
2. Czy nasz produkt jest na pewno dopasowany do e-commerce?
3. Co wybrać marketplace czy sklep własny?
4. Jak social selling wspiera sprzedaż?
5. Jak budować politykę cenową, by nie odwróciła się przeciwko nam?
6. Płatności online
7. Logistyka, kurierzy, magazynowanie
8. Jak czytać i analizować dane ze swojego e-sklepu?
9. Marketing to strata pieniędzy, czy możliwości?
10. Po co jest segmentacja klientów?
11. Ścieżka konsumenta – jak do tego podejść?
12. Ekspansja na rynki zagraniczne
Jak wygląda rynek e-commerce w Polsce?
Podczas webinaru o gospodarczych i prawnych aspektach rynku e-commerce opowiedzą eksperci KIG: Piotr Soroczyński, główny ekonomista KIG oraz Przemysław Ruchlicki, zastępca dyrektora Biura Polityki Gospodarczej KIG.
Webinar poprowadzi Maciej Sadowski – przewodniczący Komitetu ds. Innowacji, Technologii i Różnorodności KIG, CEO Startup Hub Poland.
Zapraszamy 21 stycznia, w godz. 11.00-12.30
Organizatorem spotkania jest Krajowa Izba Gospodarcza. Spotkanie jest bezpłatne, jednak konieczna jest wcześniejsza rejestracja (liczba miejsc ograniczona).
Tu dokonają Państwo rejestracji: https://formularze.kig.pl/pl/webinar-pierwszy-rok-w-e-commerce/