Polskie kosmetyki są dziś rozpoznawalne na całym świecie – za ich sukcesem stoją doskonałe składniki, wysoka jakość, innowacyjność i silne zaplecze naukowe. Ale nie tylko!
📢 Ogromną rolę w rozwoju międzynarodowej obecności naszych firm odgrywa Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH), która aktywnie wspiera ekspansję sektora kosmetycznego – m.in. poprzez organizację Polskich Stoisk Narodowych i działania promujące markę „Poland. Business Forward”.
W opublikowanym przy okazji targów COSMOPROF Bologna 2025 artykule o potencjale i eksporcie polskich kosmetyków, głos zabrała dr Anna Oborska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego, podkreślając:
„(…) Jesteśmy nie tylko znaczącym producentem, ale także zaufanym partnerem na globalnym rynku kosmetycznym. Tak silna pozycja Polski w branży kosmetycznej to efekt wielu lat inwestycji w jakość, innowacje i rozwój eksportu. Polskie firmy z powodzeniem konkurują na rynkach zagranicznych, łącząc nowoczesne technologie z tradycją i naturalnymi składnikami. To dowód na to, że nasza branża nie tylko nadąża za światowymi trendami, ale także je kreuje (…)”
📖 Zachęcamy do lektury tekstu, w którym znajdą Państwo dane, analizy i przykłady udanych działań wspierających eksport oraz promocję polskich marek kosmetycznych. Zachęcamy Państwa także do śledzenia strony www.paih.gov.pl – tu dowiedzą się Państwo o planowanych wydarzeniach i działaniach PAIH, których celem jest wsparcie promocji firm i marek oraz ich międzynarodowej ekspansji.
🔗 Polskie kosmetyki podbijają Włochy – Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.