Druga edycja Targów Producentów Marek Własnych Private Label Show w Lublinie za nami. Spotkania biznesowe z przedstawicielami sieci handlowych, nowości produktowe i konferencje poprowadzone przez specjalistów z branży, nowe kontrakty handlowe oraz liczne grono zwiedzających – tak w największym skrócie można opisać ich przebieg.
Private Label Show to wydarzenie skierowane do producentów, którzy są zainteresowani rozwinięciem produkcji w segmencie marek własnych na rynku polskim oraz zagranicznym. Pomysł organizacji tego wydarzenia zrodził się w związku z dynamicznym rozwojem branży marek sieci handlowych oraz w związku z chęcią stworzenia imprezy targowej zaspokajającej potrzeby handlu nowoczesnego w tym regionie Europy.
Tegoroczna edycja targów zgromadziła kilkudziesięciu wystawców reprezentujących branżę FMCG. Swoją ofertę zaprezentowali producenci wielu gałęzi przemysłu, w tym kosmetyczną oraz środków czystości i chemii gospodarczej. Wśród gości targów spotkać można było przedstawicieli wielu sieci handlowych, poszukujących dostawców private label: Stokrotka, Społem, Intermarche, Polskie Sklepy Spożywcze SPAR, POLOmarket, Grupa Specjał, Piotr i Paweł, Grupa Passa, Eurocash, Kropka, Topaz oraz PSH Unia. Targi odwiedzili także przedstawiciele hurtowni oraz firm logistyczno-dystrybucyjnych z Polski i wielu innych krajów europejskich, w tym. z Ukrainy, Włoch, Węgier, Francji, Czech, Chorwacji i Litwy. Już w trakcie targów trwały intensywne rozmowy biznesowe i negocjacje handlowe, których rezultatem mogą być w przyszłości cenne kontakty i kontrakty.
Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości objęło Private Label Show patronatem.
Więcej informacji znajdą Państwo pod adresem: www.plshow.pl.