Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości objęło patronatem nowe wydarzenie adresowane do dostawców dla przemysłu kosmetycznego – w roku 2016 roku odbędzie się w Warszawie pierwsza edycja targów CosmeticBusiness Poland. Zapraszamy Państwa do udziału!
Polska jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się rynków kosmetycznych w Europie, charakteryzującym się ponad 100-letnią tradycją oraz wzrostem PKB na poziomie 3 procent rocznie. Właśnie ze względu na duży potencjał polskiego rynku kosmetycznego w dniach 28 i 29 września 2016 roku zorganizowane zostanie w Warszawie pierwsze profesjonalne spotkanie dla dostawców produktów i usług dla przemysłu kosmetycznego – Branżowe Targi Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego CosmeticBusiness Poland. W tym samym terminie będą miały miejsce także odbywające się w Polsce od 2008 roku targi HPCI – Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference – istotne w Europie centralnej i wschodniej spotkanie B2B dla branży surowców do produkcji kosmetyków i wyrobów chemii gospodarstwa domowego.
Wspólny termin obu imprez stworzy jedyne w Polsce miejsce spotkań dla dostawców produktów i usług dla przemysłu kosmetycznego i chemii gospodarstwa domowego. CosmeticBusiness to renomowana marka targów B2B organizowanych od lat w Monachium. Premiera tej sprawdzonej na rynku zachodnim koncepcji targów B2B zainauguruje cykl odbywających się co roku w Warszawie spotkań dla całej branży kosmetycznej.
– Polska jest dla wielu europejskich marek kosmetycznych istotnym partnerem biznesowym. Do tej pory brakowało jednak jednego wspólnego miejsca w postaci imprezy targowej, podczas której branża mogłaby się cyklicznie spotykać. Organizując w Warszawie targi CosmeticBusiness Poland chcemy to zmienić i uzupełnić tą lukę na rynku – wyjaśnia Markus Geisenberger, Dyrektor Zarządzający Targów Lipskich GmbH będących właścicielem marki CosmeticBusiness.
W przyszłym roku obok niemieckiej edycji CosmeticBusiness organizowanej w Monachium (8 – 9 czerwca 2016 roku) odbędzie się we wrześniu w Warszawie premiera CosmeticBusiness Poland. Wspólny termin z HPCI – Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference pozwoli na stworzenie profesjonalnej platformy, na której prezentowana będzie pełna oferta dla produkcji kosmetyków oraz chemii gospodarstwa domowego — od surowców, projektu produktu, poprzez jego produkcję, aż po opakowania. Przedstawiana przez wystawców oferta obejmować będzie również etykietowanie i oznakowanie, maszyny do produkcji, konfekcjonowania i pakowania, produkcję na zlecenie, produkcję marek własnych, a także usługi, takie jak koncepcje dla nowych produktów, testowanie i certyfikacja oraz doradztwo.
Synergia dla biznesu
Targi i konferencja HPCI – Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference, których Polskie Stowarzyszenie jest wieloletnim partnerem, to istotne w Europie centralnej i wschodniej spotkanie B2B dla branży surowców do produkcji kosmetyków i wyrobów chemii gospodarstwa domowego.
W Polsce organizowane są one od 2008 roku przez SOFW Journal należący do wydawnictwa Verlag für chemische Industrie H. Ziolkowsky, którego periodyki i portal internetowy skierowane są do branży przemysłowo-chemicznej. W 2016 roku odbędzie się już szósta edycja targów HPCI CEE w Polsce.
– Jestem przekonany, że na połączeniu imprez wystawienniczych HPCI CEE i CosmeticBusiness skorzysta cała branża kosmetyczno-chemiczna, gdyż producenci kosmetyków i chemii gospodarstwa domowego będą mogli w jednym miejscu zapoznać się z aktualną ofertą branży oraz z wyczerpującymi informacjami nie tylko na temat rynku surowców, ale także na temat rynku produkcji i opakowań. Poszerzenie zakresu tematycznego HPCI CEE o sektory targów CosmeticBusiness pozwoli nam wraz z Targami Lipskimi Gmbh otworzyć się na rynek Europy środkowo-wschodniej – wyjaśnia Robert Fischer, Dyrektor wydawnictwa i organizator HPCI CEE.
Targi CosmeticBusiness Poland
CosmeticBusiness Poland to polska edycja targów CosmeticBusiness, które organizowane są co roku w czerwcu w Monachium. Ich premiera odbędzie się w Warszawie równocześnie z organizowanymi od 2008 roku w Polsce targami HPCI – Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference. Wspólny termin obu imprez pozwoli na stworzenie profesjonalnej platformy, na której prezentowana będzie pełna oferta dla produkcji kosmetyków, środków czystości oraz chemii gospodarstwa domowego. Właściciele marek oraz producenci znajdą tu rozwiązania dla projektu produktu, produkcji, opakowania oraz etykietowania. Pierwsza edycja targów CosmeticBusiness Poland odbędzie się w dniach od 28 do 29 września 2016 roku w Warszawskim Centrum Expo XXI.
Targi Lipskie (Leipziger Messe)
Targi Lipskie należą do pierwszej dziesiątki największych ośrodków targowych w Niemczech i do pięćdziesięciu największych ośrodków na całym świecie. Dzięki swojej bogatej tradycji oraz związanemu z nią długoletniemu doświadczeniu Targi Lipskie wypracowały sobie prawdziwie światową renomę. W 2015 roku obchodzą one swój 850-letni jubileusz. Targi Lipskie są organizatorem imprez targowych w Lipsku oraz w innych miastach w Niemczech i na całym świecie. Do całej grupy Targów Lipskich należy pięć spółek córek oraz Lipskie Centrum Kongresowe CCL. Tak skonstruowana grupa wyróżnia się wysokimi kompetencjami targowymi i stanowi przykład profesjonalnej organizacji nowoczesnych imprez wystawienniczych, kongresów i eventów. Dzięki tak szerokiej i różnorodnej ofercie, Targi Lipskie otrzymały w roku 2015 po raz kolejny tytuł najlepszego usługodawcy z branży targowej, w największym rankingu jaki miał miejsce w tym roku w Niemczech. Rocznie w Lipsku odbywa się około 40 imprez wystawienniczych, prawie 100 kongresów oraz wiele eventów i wydarzeń około biznesowych. Targi odwiedzane są przez około 1,2 miliona osób z całego świata, a liczba wystawców przekracza 10.000 przedsiębiorstw. Wybudowane w 1996 roku Nowe Tereny Targowe zachwycają architekturą ze szkła i stali, a swoim wystawcom i odwiedzającym oferują wysoką funkcjonalność oraz idealne rozwiązania komunikacyjne. Łączna powierzchnia pięciu hal wystawienniczych oraz centralnie położonej Hali Szklanej wynosi 111.300 m², a dodatkowa powierzchnia terenów zewnętrznych to 70.000 m². Do całego kompleksu należy także jedno z najnowocześniejszych w Europie centrum kongresowe Congress Center Leipzig.
Więcej informacji o Cosmetic Business Poland znajdą Państwo pod adresem: www.cosmetic-business.pl