PATRONAT: CosmeticBusiness Poland i HPCI – ruszyła bezpłatna rejestracja on-line

Udana współpraca pomiędzy targami CosmeticBusiness Poland a HPCI – Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference liczyć będzie w tym roku już cztery lata. W dniach od 25 do 26 września 2019 na terenie EXPO XXI w Warszawie producenci i właściciele marek będą mieli okazję po raz kolejny zapoznać się z najnowszą ofertą recepturowania, produkcji i opakowań dla branży kosmetycznej i detergentowej. 10 maja 2019 rozpoczęła się rejestracja on-line dla odwiedzających.

 „CosmeticBusiness Poland to jedyne na polskim rynku targi prezentujące ofertę wszystkich sektorów produkcji kosmetyków i chemii gospodarstwa domowego. Branżowy charakter targów, a także ich jasne ukierunkowanie na przemysł kosmetyczny i detergentowy sprawiły, że wspólnie z HPCI stanowią najważniejsze w Polsce miejsce spotkań biznesowych przedstawicieli tych gałęzi przemysłu“, tłumaczy Markus Geisenberger, Dyrektor Generalny Leipziger Messe, oraz dodaje: Już po raz czwarty we współpracy z targami HPCI będziemy mieli zaszczyt powitać w Warszawie ponad 250 wystawców i reprezentowanych przez nich firm i marek.“

Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego jest patronem CosmeticBusiness Poland i HPCI.

Bogata oferta wystawców i szerokie grono odwiedzających

 Oferta targów CosmeticBusiness Poland oraz HPCI obejmuje cztery główne sektory:

  • surowce
  • produkcja
  • opakowania
  • usługi.

Dzięki temu właściciele marek i producenci kosmetyków znajdą w jednym miejscu i czasie wyczerpującą ofertę dla każdego etapu produkcji kosmetyków i detergentów.

Targi CosmeticBusiness Poland cieszą się dużym uznaniem zarówno ze strony odwiedzających z Polski, jak i z krajów sąsiadujących. Goście targowi cenią sobie nie tylko bogatą ofertę wystawców, ale także możliwość wzięcia udziału w interesującym programie konferencji, który towarzyszy targom przez cały czas ich trwania.

Zeszłoroczną edycję targów odwiedzili przedstawiciele wiodących w Polsce marek.

W programie tredny i innowacje

Targom towarzyszyć będzie bogaty program konferencji, wykładów i prezentacji. Dla gości targowych stanowi on okazję do zdobycia wiedzy, uzyskania aktualnych informacji z rynku, wymiany doświadczeń oraz pozyskania nowych kontaktów biznesowych. Na agendzie pojawią się m.in. prezentacje wystawców, informujące o nowych produktach i usługach, a także wykłady na temat trendów na lata 2020/2021, będące cenną inspiracją dla każdego właściciela marki czy producenta kosmetyków.

W programie znajdzie się także wykład Instytutu Badania Rynku Euromonitor na temat trendów napędzających rynek kosmetyczny oraz warsztaty „How trends can impact my decisions on colour: brand, packaging, product“, organizowane przez agencję Carlin. Warsztaty odbywać się będą dwa razy dziennie pierwszego i drugiego dnia targów, a udział w nich to okazja do osobistego dialogu ze specjalistami z agencji Carlin na temat adaptacji konkretnych trendów i innowacji do własnych produktów.

Drugiego dnia targów, 26 września odbędzie się znana i ceniona na rynku konferencja opakowaniowa PACKAGING [R]EVOLUTION, organizowana przez firmę Aniflex. Nowości ze świata opakowań, druku etykiet, uszlachetniania i zdobienia oraz designu zaprezentowane zostaną przez cenionych praktyków rynku opakowaniowego. Konferencja dedykowana jest osobom odpowiedzialnym za kreowanie i wdrażanie strategii opakowań, managerom marketingu, managerom marek, grafikom oraz szefom zakupów.

Spotkania matchmakingowe z dystrybutorami

Już po raz drugi targom CosmeticBusiness Poland towarzyszyć będzie Distributors Lounge, czyli spotkania B2B pomiędzy właścicielami marek i producentami kosmetyków, a dystrybutorami z Europy. Rejestracja uczestników rozpocznie się on-line w czerwcu br.

Bezpłatny wstęp dla przedstawicieli branży

Wstęp na targi CosmeticBusiness Poland jest bezpłatny. Dziś ruszyła bezpłatna rejestracja on-line dla odwiedzających. Zapraszamy na: https://cosmeticbusiness2019.registration-form.online/?lang=PL. Aktualna lista wystawców dostępna będzie od czerwca br. na stronie internetowej targów.

Targi CosmeticBusiness Poland

Targi CosmeticBusiness Poland to polska edycja targów CosmeticBusiness, które organizowane są co roku w czerwcu w Monachium. CosmeticBusiness Poland odbywające się równocześnie z organizowanymi od 2008 roku w Polsce targami HPCI – Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference, prezentują pełną ofertę dla produkcji kosmetyków, środków czystości oraz chemii gospodarstwa domowego. Właściciele marek oraz producenci mogą tu znaleźć rozwiązania dla projektu produktu, produkcji, opakowania oraz etykietowania. Czwarta edycja targów CosmeticBusiness Poland odbędzie się w dniach 25 i 26 września 2019 roku w Warszawskim Centrum EXPO XXI.

Targi Lipskie (Leipziger Messe)

Targi Lipskie (Leipziger Messe) należą do pierwszej dziesiątki największych ośrodków targowych w Niemczech i do pięćdziesięciu największych ośrodków na całym świecie. Są organizatorem imprez targowych w Lipsku oraz w innych miastach w Niemczech i na całym świecie. Do całego koncernu należy pięć spółek córek oraz Lipskie Centrum Kongresowe CCL. Tak skonstruowana grupa wyróżnia się wysokimi kompetencjami targowymi i stanowi przykład profesjonalnej organizacji nowoczesnych imprez wystawienniczych, kongresów i eventów. Dzięki tak szerokiej i różnorodnej ofercie, Targi Lipskie otrzymały w roku 2017 po raz czwarty z rzędu tytuł najlepszego usługodawcy z branży targowej, w największym rankingu jaki miał miejsce w tym roku w Niemczech. Łączna powierzchnia użytkowa wszystkich hal wystawienniczych wynosi 111 900 m², natomiast terenów otwartych 70 000 m². W ciągu roku organizowanych jest w Lipsku łącznie ponad 270 wydarzeń, do których zaliczają się imprezy wystawiennicze, kongresy, eventy oraz wydarzenia okołobiznesowe. Imprezy wystawiennicze odwiedzane są przez około 1,2 miliona osób z całego świata, a liczba wystawców to ponad 15 500 przedsiębiorstw. Targi Lipskie jako pierwszy niemiecki organizator imprez wystawienniczych otrzymały certyfikat Green Globe Standard. Zrównoważony rozwój jest integralną częścią biznesowej działalności Targów Lipskich.

Kontakt dla prasy:

Christian Heinz
Rzecznik prasowy targów
CosmeticBusiness Poland
Leipziger Messe GmbH
tel.: +49 (0)341 / 678 6514
e-mail: c.heinz@leipziger-messe.de

Kontakt w Polsce:

Magdalena Dziemidek
Targi Lipskie Polska Sp. z o.o.
tel.: +48 22 414 44 73
e-mail: info@targilipskie.pl
CosmeticBusiness Poland: www.cosmetic-business.pl
CosmeticBusiness: www.cosmetic-business.com

 

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

AKTUALNOŚCI

WIADOMOŚCI BRANŻOWE

Katarzyna Major

Katarzyna Major

– Starszy Specjalista ds. Legislacyjnych, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Stypendystka Uniwersytetu w Kassel (Niemcy). Ukończyła podyplomowe studia z zakresu ochrony danych osobowych i informacji niejawnych. Doświadczenia zawodowe zdobywała pracując m.in. w wydawnictwie AGORA S.A. oraz w Ministerstwie Skarbu Państwa. Od 2012 r. pracownik Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego.

agnieszkasobkowiak

Agnieszka Sobkowiak

– Kierownik Komunikacji & PR, absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu, podyplomowych studiów Polskiego i Europejskiego Prawa Spółek w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz London School of Public Relations. Wieloletnia dyrektor ds. PR w Grupie TZMO SA oraz konsultant z zakresu PR. W Polskim Stowarzyszeniu Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego od roku 2015.

Agata Jurek-Iwińska

Agata Jurek-Iwińska

– Specjalista do spraw Technicznych i Legislacyjnych Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego w obszarze środków biobójczych, aerozoli i kosmetyków. Absolwentka Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności Politechniki Łódzkiej oraz Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej (specjalność: Technologia Związków Biologicznie Czynnych i Kosmetyków), związana z obszarem produktów biobójczych i kosmetyków.

Od 2011 r. współpracuje z Wyższą Szkołą Zawodową Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia poprzez prowadzenie zajęć laboratoryjnych w zakresie z chemii kosmetycznej. W latach 2014 – 2016 – pracownik merytoryczny w Wydziale Rejestracji Produktów Biobójczych Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.

beata kowalczyk

Beata Kowalczyk

– Kierownik do spraw Technicznych i Legislacyjnych, ekspert Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego w obszarze kosmetyków i aerozoli. Absolwentka Wydziału Chemii Akademii Podlaskiej, związana przez wiele lat z branżą chemiczną i medyczną. W latach 2009 – 2015 starszy specjalista w Wydziale Chemii i Farmacji, Departamentu Innowacji i Przemysłu Ministerstwa Gospodarki. Członek Korpusu Prezydencji Polskiej w Unii Europejskiej.

W latach 2010 – 2013 członek delegacji polskiej w pracach na forum ONZ nad Konwencją Minamata w sprawie rtęci. Przedstawiciel Polski w Komitecie ds. REACH, Stałym Komitecie ds. kosmetyków oraz Grupie roboczej ds. międzynarodowych aspektów środowiskowych (substancje niebezpieczne).

Katarzyna Żandarska

Katarzyna Żandarska

– Kierownik do spraw Technicznych i Legislacyjnych, ekspert Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego w obszarze środków czystości i biocydów. Absolwentka Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej. Odpowiedzialna za prowadzenie Grupy Roboczej ds. Detergentów w Stowarzyszeniu i za współpracę z A.I.S.E.

Zajmuje się regulacjami dotyczącymi chemikaliów oraz ich praktycznymi implikacjami dla przemysłu, prowadzi doradztwo dla firm w tej kwestii. Zaangażowana w prowadzenie dobrowolnych inicjatyw przemysłu detergentowego, projektów paneuropejskich takich jak:

  • Przyjazna Czystość,
  • Charter 2010,
  • Pierz Mądrze. Mniej znaczy więcej!,
  • Trzymaj kapsułki poza zasięgiem dzieci (Keep Caps from Kids)

oraz w projekt Stowarzyszenia realizowany we współpracy z Biurem ds. Substancji Chemicznych – Czysty i Bezpieczny Dom, dotyczący wczesnoszkolnej edukacji dzieci na temat bezpiecznego stosowania środków czystości i zachowań proekologicznych w domu.

anna_oborska

dr inż. n. chem. Anna Oborska

– Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego. Odpowiedzialna za budowanie strategii i rozwój Stowarzyszenia, które od 1992 roku zrzesza przedsiębiorców branży kosmetycznej i detergentowej, dostawców surowców i dystrybutorów. Członek Zarządu Cosmetics Europe, członek Zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Producentów Mydeł, Detergentów i Środków Czystości ( A.I.S.E.). W latach 2013 – 2015 arbiter Komisji Etyki Reklamy, w latach 2015-2017 członek Zarządu Rady Reklamy. Reprezentant Stowarzyszenia w Europejskiej Federacji Aerozolowej (FEA).

Reprezentowała polski przemysł kosmetyczny w Grupie Roboczej ds. Kosmetyków przy Komisji Europejskiej, prezentując stanowiska i uwagi branży. Była ekspertem działających w Komisji Europejskiej grup roboczych ds. Oceny Bezpieczeństwa Kosmetyków i ds. Deklaracji Marketingowych. W roku 2016 ukończyła trzyletni kurs dotyczący oceny bezpieczeństwa produktów kosmetycznych, organizowany przez niemieckie IKW/DGK. Reprezentuje branżę kosmetyczną i detergentową w relacjach z przedstawicielami administracji rządowej.

W roku 2021 została powołana do pełnienia funkcji przewodniczącej Komitetu Technicznego nr 335 PKN.

Z wykształcenia chemik – kosmetolog. Pracę doktorską dotyczącą transportu przeznaskórkowego składników czynnych zawartych w kosmetykach obroniła w 2003 roku. Wieloletni wykładowca akademicki z zakresu chemii kosmetycznej i farmakognozji. Jest członkiem rad programowych czasopism branżowych, autorką ponad 150 artykułów opublikowanych w kraju i za granicą oraz prelegentem na wielu konferencjach krajowych i międzynarodowych.