Już tylko dwa tygodnie dzielą nas od czwartej edycji targów CosmeticBusiness Poland oraz odbywających się równocześnie targów i konferencji HPCI. W dniach od 25 do 26 września ponad 250 wystawców oraz reprezentowanych firm i marek przedstawi nowe rozwiązania w koncepcjach formulacji, procesach produkcji, usługach laboratoryjnych oraz opakowaniach dla produktów kosmetycznych i detergentowych.
Patronem CosmeticBusiness Poland i HPCI jest Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego.
Targom CosmeticBusiness Poland towarzyszyć będzie bogaty program konferencji i warsztatów, w ramach którego omawiane będą takie zagadnienia jak wpływ polityki zrównoważonego rozwoju na przemysł kosmetyczny, nowe rozwiązania w świecie opakowań, trendy w formulacji produktów kosmetycznych w różnych częściach świata oraz trendy kolorystyczne na rynku kosmetycznym na kolejne lata. Odbywające się równocześnie spotkania matchmakingowe z dystrybutorami Distributors Lounge oraz warsztaty z trendów Carlin Trend Workshop stanowić będą okazję do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz platformę inspiracji i nowych pomysłów.
Trendy w przemyśle kosmetycznym – wykład i warsztaty
Branża kosmetyczna to jedna z niewielu gałęzi przemysłu, które charakteryzują się tak dynamicznym rozwojem oraz ukierunkowaniem na aktualne trendy w branży. Wydarzenia przygotowane w ramach tegorocznego programu konferencji targów CosmeticBusiness Poland będą poruszały tematykę związaną z aktualnymi trendami, innowacyjnymi rozwiązaniami oraz inspiracjami dla branży kosmetycznej. Podczas wykładu inaugurującego zaprezentowane zostaną trendy kolorystyczne i inspiracje dla przemysłu kosmetycznego na sezon wiosna/lato 2021. Natomiast podczas odbywających się dwa razy dziennie warsztatów „Wpływ trendów na wybór palety kolorów: marka, opakowanie, produkt”, właściciele marek będą mieli okazję do indywidualnych rozmów z ekspertami francuskiej firmy Groupe Carlin International.
Zrównoważony rozwój jako siła napędowa
W branży kosmetycznej coraz większą wagę przywiązuje się do kwestii związanych z ochroną środowiska i ekologią. Dlatego też istotnym tematem tegorocznych targów jest wpływ polityki zrównoważonego rozwoju na przemysł kosmetyczny. Wykład firmy Euromonitor zaprezentuje zmiany wartości konsumenckich oraz kluczowe czynniki napędzające przemysł w Europie Wschodniej. Polskie Centrum Badań i Certyfikacji przedstawi program certyfikacji kosmetyków naturalnych, a firma Unicom dokona przeglądu typów opakowań przyjaznych środowisku oraz omówi ograniczenia wynikające z zastosowania opakowań ekologicznych.
Opakowania zrównoważone – trendy w materiałach samoprzylepnych do etykietowania
Firma Avery Dennison Polska zaprasza na wykład omawiający znaczenie opakowań zgodnych z zasadą zrównoważonego rozwoju oraz europejskie i polskie regulacje prawne. Przedstawi zasady wprowadzania do obrotu opakowań zgodnych z wymaganiami, recykling w projektowaniu opakowań oraz hierarchię zarządzania odpadami w Unii Europejskiej. Podczas wykładu zaprezentowane zostaną także materiały samoprzylepne, pozwalające na realizację celów zrównoważonego rozwoju w etykietowaniu, czyli: etykiety ułatwiające recykling opakowań szklanych i PET, materiały pochodzące ze źródeł odnawialnych (bio-) i pochodzące z recyklingu.
Nowe technologie w opakowaniach
Nowe rozwiązania w świecie opakowań zaprezentuje firma PC Print. Wynikiem połączenia efektów wizualnych z technologią informatyczną jest opakowanie służące zabezpieczeniu marki i komunikacji.
Efekty optyczne zabezpieczenia (znaki optycznie zmienne) umieszczone na opakowaniu połączone z oprogramowaniem dają nowe możliwości w zakresie brandingu i analizy rynku, tworząc prawdziwą wartość dodaną dla użytkownika. Zapraszamy na prezentację w dniu 26 września o godzinie 11:30.
Natomiast firma Multifol zaprezentuje wykład dotyczący możliwości uszlachetniania druku w zapobieganiu podrabianiu opakowań. Przedstawi najlepsze rozwiązania, które sprawdzają się od wielu lat na globalnych rynkach, a także nowe innowacyjne pomysły. Przedstawione zostanie także praktyczne podejście oraz aspekt ekonomiczny opłacalności zabezpieczenia w stosunku do jego kosztu wykonania oraz stopnia ochrony. Zapraszamy na prezentację w dniu 25 września o godzinie 12:30.
Deklaracje marketingowe w granicach prawa
Jak skutecznie i zgodnie z przepisami reklamować produkt kosmetyczny – zapraszamy na wykład na temat deklaracji marketingowych, które są umieszczane na etykietach, ulotkach i innych materiałach informacyjnych, towarzyszących produktom kosmetycznym, a także w reklamie i na stronach internetowych podmiotów udostępniających na rynku produkty kosmetyczne. Firma THETA Doradztwo Techniczne omówi podstawowe kryteria tworzenia oświadczeń o produktach kosmetycznych i przedstawi przykładowe deklaracje, których zgodność z przepisami prawa może budzić wątpliwości.
Ekpozycja produktów w punktach sprzedaży
Firma 3m Projekt przedstawi techniki, jak nie zaprzepaścić wielomiesięcznych prac nad projektami opakowań przez ich niewłaściwą ekspozycję w punktach sprzedaży detalicznej. Na aktualnych przykładach dobrych i złych praktyk w kosmetykach, a także na przykładach różnych kategorii FMCG, zaprezentowane zostaną dynamiczne zmiany na rynku, które w szybkim tempie weryfikują wyobrażenia producenta w temacie tego, co się może podobać klientom.
Nowe trendy w formulacji produktów kosmetycznych: “Podróż USA-EUROPA-CHINY”
Dynamicznie rozwijający się świat przemysłu kosmetycznego nieustająco ewoluuje i podlega ciągłej transformacji. Każdego dnia w centrach badawczych oraz w laboratoriach powstają miliony receptur dla wszystkich rodzajów kosmetyków, w celu zaspokojenia różnorodnych i indywidualnych potrzeb konsumentów. Wykład będzie podróżą, ukazującą nowe trendy w przemyśle kosmetycznym oraz różne przyzwyczajenia pielęgnacyjne i koncepcje tworzenia formulacji w tych trzech częściach świata.
Informacje ze światowego rynku kosmetycznego
W ramach prezentacji „BREXIT – wyzwanie dla branży kosmetycznej” w dniu 26 września o godzinie 13:30 firma THETA Doradztwo Techniczne przedstawi najważniejsze zagadnienia związane z wyjściem Wielkiej Brytanii z UE oraz konsekwencje tego faktu dla producentów, importerów i dystrybutorów produktów kosmetycznych. Omówione zostaną także możliwe scenariusze wyjścia i konsekwencje dla tego sektora.
Firmy zainteresowane wejściem na amerykański rynek kosmetyczny zapraszamy tego samego dnia na prezentację firmy JARS „Warunki certyfikacji kosmetyków na rynek Stanów Zjednoczonych”.
W ramach prezentacji „Eksport polskich kosmetyków. Realny biznes czy marzenia” Łukasz Barbacki z barbacki Consulting odpowie na szereg pytań dotyczących eksportu: Czy eksport nowych marek kosmetycznych ma sens? Czy jest to realna szansa na biznes czy raczej spełnianie turystycznych marzeń? Jakie kierunki dają największe szanse sukcesu? Jakie trudności i niebezpieczeństwa czekają na polskich eksporterów? Jak poprawnie przygotować się do działań eksportowych?
Pełny program targów CosmeticBusiness Poland 2019 dostępny jest on-line na http://www.cosmetic-business.pl/index.php?p=news&kid=202
Usługi dla odwiedzających:
Katalog wystawców
Więcej o wystawcach i produktach.
> > Wyświetl katalog wystawców [http://pl.cosmetic-business.com/exhibitors-products] |
Program konferencji
Więcej o tematach i prelegentach.
> > Zobacz program konferencji
http://www.cosmetic-business.pl/index.php?p=news&kid=202 |
Odbierz swój bilet
Rejestracja on-line gwarantuje otrzymanie bezpłatnego biletu.
> > Zarejestruj się teraz [http://pl.cosmetic-business.com/en/Visitors/Tickets-and-Opening-Hours/]
|
Bezpośredni kontakt do zespołu targów CosmeticBusiness Poland
Tel.: 22 414 44 71
Email: info@targilipskie.pl
Do zobaczenia podczas CosmeticBusiness Poland 2019 w Warszawie w dniach 25 i 26 września!