PATRONAT: CosmeticBusiness Poland 2019, Warszawa, 25-26 września 2019

CosmeticBusiness Poland to jedyne w Polsce targi B2B dla właścieli marek, producentów kosmetyków i detergentów oraz ich dostawców.

W roku 2019 odbędzie się czwarta już edycja Branżowych Targów Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego CosmeticBusiness Poland – wiodącej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej imprezy, będącej okazją do spotkania dostawców produktów i usług dla dynamicznie rozwijającej się branży kosmetycznej i detergentowej.

Targi CosmeticBusiness Poland, organizowane wspólnie z targami HPCI, tworzą jedyną w Polsce profesjonalną platformę B2B, na której prezentowana jest pełna oferta dla produkcji kosmetyków, środków czystości oraz chemii gospodarczej – od surowców, projektu produktu, poprzez jego produkcję, aż po opakowanie. Oferta ponad 250 wystawców obejmuje również etykietowanie i znakowanie, maszyny do produkcji, konfekcjonowania oraz pakowania, usługi produkcji na zlecenie, produkcji marek własnych, a także koncepcje dla nowych produktów, testowanie i certyfikację oraz doradztwo.

Wiodące marki szukają nowych rozwiązań

Targi CosmeticBusiness Poland to idealne miejsce dla wszystkich właścicieli marek i producentów kosmetyków oraz detergentów poszukujących nowych rozwiązań dla swoich produktów. Wśród odwiedzających targi liczną grupę stanowią owłaściciele i przedstawiciele zarządów firm oraz osoby reprezentujące działy technologii produkcji, marketingu i zarządzania produktami. Do grona odwiedzających należą przedstawiciele zakładów produkcyjnych, właściciele marek oraz liczni założyciele start-up’ów z 32 krajów.

Atmosfera targów sprzyja nawiązywaniu kontaktów biznesowych, prowadzeniu rozmów handlowych i podpisywaniu kontraktów. Zapraszamy do zapoznania się ze strukturą odwiedzających.

FORUM TRENDÓW

Wykłady, prezentacje i warsztaty – wszystko o nadchodzących trendach prosto z Francji. Renomowana agencja Carlin Creative Trend Bureau zaprezentuje na targach najnowsze trendy i kierunki rozwoju w przemyśle kosmetycznym.

PACKAGING [R]EVOLUTION

Drugiego dnia targów odbędzie się jedyna w tym roku edycja konferencji opakowaniowej PACKAGING [R]EVOLUTION. Nowości ze świata opakowań, druku etykiet, uszlachetniania i zdobienia oraz designu zaprezentowane zostaną przez cenionych na rynku praktyków rynku opakowaniowego. Konferencja dedykowana jest osobom odpowiedzialnym za kreowanie i wdrażanie strategii opakowań, managerom marketingu, managerom marek, grafikom oraz szefom zakupów.

Distributors Matchmaking

Właścicieli marek i producentów kosmetyków, poszukujących dystrybutorów w Europie, organizatorzy zapraszają do bezpłatnego udziału w spotkaniach B2B w ramach Distributors Lounge. Rejestracja uczestników rozpocznie się on-line w maju br.

Sukces edycji 2018

Podczas trzeciej edycji targów, która odbyła się we wrześniu 2018 roku, odwiedzający mieli okazję zapoznać się z ofertą ponad 280 wystawców oraz reprezentowanych przez nich firm i marek z 32 krajów. 46 procent wystawców pochodziło z zagranicy, co świadczy o międzynarodowym charakterze warszawskiej imprezy. Oprócz przedsiębiorców z Polski swoje produkty i usługi prezentowały także firmy m.in. z takich krajów jak Niemcy, Francja czy Wielka Brytania. Zapraszamy do zapoznania się z opiniami wystawców. Uzupełnieniem oferty wystawców był bogaty program konferencji na temat aktualnych trendów w branży kosmetycznej. Targi odwiedzili przedstawiciele branży z 27 krajów, w tym najliczniej z Polski, Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii, Włoch, Ukrainy, Czech, Litwy, Turcji i Estonii.

Zapraszamy do udziału jako wystawca w czwartej edycji Branżowych Targów Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego CosmeticBusiness Poland 2019. Warto zgłosić swój udział do 28 lutego 2019 roku oraz zagwarantować sobie możliwość wygłoszenia bezpłatnej prezentacji firmy podczas targów.

Więcej informacji na temat targów znajduje się w prospekcie targów CosmeticBusiness Poland na stronie: www.cosmetic-business.pl

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

AKTUALNOŚCI

WIADOMOŚCI BRANŻOWE

Katarzyna Major

Katarzyna Major

– Starszy Specjalista ds. Legislacyjnych, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Stypendystka Uniwersytetu w Kassel (Niemcy). Ukończyła podyplomowe studia z zakresu ochrony danych osobowych i informacji niejawnych. Doświadczenia zawodowe zdobywała pracując m.in. w wydawnictwie AGORA S.A. oraz w Ministerstwie Skarbu Państwa. Od 2012 r. pracownik Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego.

agnieszkasobkowiak

Agnieszka Sobkowiak

– Kierownik Komunikacji & PR, absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu, podyplomowych studiów Polskiego i Europejskiego Prawa Spółek w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz London School of Public Relations. Wieloletnia dyrektor ds. PR w Grupie TZMO SA oraz konsultant z zakresu PR. W Polskim Stowarzyszeniu Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego od roku 2015.

Agata Jurek-Iwińska

Agata Jurek-Iwińska

– Specjalista do spraw Technicznych i Legislacyjnych Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego w obszarze środków biobójczych, aerozoli i kosmetyków. Absolwentka Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności Politechniki Łódzkiej oraz Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej (specjalność: Technologia Związków Biologicznie Czynnych i Kosmetyków), związana z obszarem produktów biobójczych i kosmetyków.

Od 2011 r. współpracuje z Wyższą Szkołą Zawodową Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia poprzez prowadzenie zajęć laboratoryjnych w zakresie z chemii kosmetycznej. W latach 2014 – 2016 – pracownik merytoryczny w Wydziale Rejestracji Produktów Biobójczych Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.

beata kowalczyk

Beata Kowalczyk

– Kierownik do spraw Technicznych i Legislacyjnych, ekspert Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego w obszarze kosmetyków i aerozoli. Absolwentka Wydziału Chemii Akademii Podlaskiej, związana przez wiele lat z branżą chemiczną i medyczną. W latach 2009 – 2015 starszy specjalista w Wydziale Chemii i Farmacji, Departamentu Innowacji i Przemysłu Ministerstwa Gospodarki. Członek Korpusu Prezydencji Polskiej w Unii Europejskiej.

W latach 2010 – 2013 członek delegacji polskiej w pracach na forum ONZ nad Konwencją Minamata w sprawie rtęci. Przedstawiciel Polski w Komitecie ds. REACH, Stałym Komitecie ds. kosmetyków oraz Grupie roboczej ds. międzynarodowych aspektów środowiskowych (substancje niebezpieczne).

Katarzyna Żandarska

Katarzyna Żandarska

– Kierownik do spraw Technicznych i Legislacyjnych, ekspert Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego w obszarze środków czystości i biocydów. Absolwentka Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej. Odpowiedzialna za prowadzenie Grupy Roboczej ds. Detergentów w Stowarzyszeniu i za współpracę z A.I.S.E.

Zajmuje się regulacjami dotyczącymi chemikaliów oraz ich praktycznymi implikacjami dla przemysłu, prowadzi doradztwo dla firm w tej kwestii. Zaangażowana w prowadzenie dobrowolnych inicjatyw przemysłu detergentowego, projektów paneuropejskich takich jak:

  • Przyjazna Czystość,
  • Charter 2010,
  • Pierz Mądrze. Mniej znaczy więcej!,
  • Trzymaj kapsułki poza zasięgiem dzieci (Keep Caps from Kids)

oraz w projekt Stowarzyszenia realizowany we współpracy z Biurem ds. Substancji Chemicznych – Czysty i Bezpieczny Dom, dotyczący wczesnoszkolnej edukacji dzieci na temat bezpiecznego stosowania środków czystości i zachowań proekologicznych w domu.

anna_oborska

dr inż. n. chem. Anna Oborska

– Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego. Odpowiedzialna za budowanie strategii i rozwój Stowarzyszenia, które od 1992 roku zrzesza przedsiębiorców branży kosmetycznej i detergentowej, dostawców surowców i dystrybutorów. Członek Zarządu Cosmetics Europe, członek Zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Producentów Mydeł, Detergentów i Środków Czystości ( A.I.S.E.). W latach 2013 – 2015 arbiter Komisji Etyki Reklamy, w latach 2015-2017 członek Zarządu Rady Reklamy. Reprezentant Stowarzyszenia w Europejskiej Federacji Aerozolowej (FEA).

Reprezentowała polski przemysł kosmetyczny w Grupie Roboczej ds. Kosmetyków przy Komisji Europejskiej, prezentując stanowiska i uwagi branży. Była ekspertem działających w Komisji Europejskiej grup roboczych ds. Oceny Bezpieczeństwa Kosmetyków i ds. Deklaracji Marketingowych. W roku 2016 ukończyła trzyletni kurs dotyczący oceny bezpieczeństwa produktów kosmetycznych, organizowany przez niemieckie IKW/DGK. Reprezentuje branżę kosmetyczną i detergentową w relacjach z przedstawicielami administracji rządowej.

W roku 2021 została powołana do pełnienia funkcji przewodniczącej Komitetu Technicznego nr 335 PKN.

Z wykształcenia chemik – kosmetolog. Pracę doktorską dotyczącą transportu przeznaskórkowego składników czynnych zawartych w kosmetykach obroniła w 2003 roku. Wieloletni wykładowca akademicki z zakresu chemii kosmetycznej i farmakognozji. Jest członkiem rad programowych czasopism branżowych, autorką ponad 150 artykułów opublikowanych w kraju i za granicą oraz prelegentem na wielu konferencjach krajowych i międzynarodowych.