PATRONAT: Branżowe Targi Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego, Warszawa 27-28 września 2017

DruckOrganizatorzy Targów obiecują zwiedzającym CosmeticBusiness Poland 2017 bogaty program konferencji oraz szeroką ofertę nowości produktowych. Patronem Targów jest Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego

Przemysł kosmetyczny cechuje niezwykły dynamizm i silna koncentracja na aktualnych trendach w branży. Przedstawiciele świata beauty stale poszukują nowych i innowacyjnych pomysłów dla swoich produktów oraz pilnie obserwują bieżące i nadchodzące trendy. Sprawdzoną platformą odpowiadającą na te potrzeby są targi CosmeticBusiness Poland wraz z odbywającymi się równolegle targami HPCI – Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference. Udział w targach zapowiedziało ponad 250 wystawców i reprezentowanych firm.

 Pierwszego dnia targów program konferencji skoncentrowany będzie na tematyce dotyczącej kosmetyków kolorowych. Wykładem otwierającym będzie prezentacja trendów jesień/zima 2018/2019 przygotowana przez panią Charlotte Delobelle, dyrektor eksportu w firmie CARLIN Creative Trend Bureau z Paryża, pt.: „Trend Drivers for Fall/Winter 2018-2019, its cross-sector vision allows us to decode all the major trends in terms of Colours, Motifs, Design, Interior Decoration, Fashion and Beauty. A strategic, transversal approach sure to fuel your creative energy“. Kolejnym punktem programu będzie prezentacja przedstawiciela francuskiej firmy Maqpro, Sales Managera, Alaina Brunnera, poruszająca zagadnienia związane z nowoczesnymi kosmetykami kolorowymi do charakteryzacji.

Michał Gugała, Wiceprezes Zarządu firmy MAGA, przedstawi innowacyjną technologię produkcji lakierów do paznokci. Przybliży także technikę utwardzania lakierów przy zastosowaniu w tym celu promieniowania UV oraz wykaże, że dzięki nowej technologii lakiery do paznokci mają szansę cieszyć się dużo większym zainteresowaniem niż popularne obecnie żele do paznokci. Temat związany z interpretacją przepisów dotyczących terminu przydatności kosmetyków do użycia poruszy dr Antoni Gwardys, przedstawiciel producenta kosmetyków firmy Passage Cosmetics Laboratory, w swoim wykładzie „PAO (Period After Opening) – widziane oczami producenta i konsumenta”.

Trendy, personalizacja i uszlachetnianie – wszystko wokół druku cyfrowego

 Drugiego dnia targów, 28 września, firma ANIFLEX zorganizuje już po raz drugi konferencję opakowaniową „Forum Druku Cyfrowego”. Tematem przewodnim będą trendy, personalizacja i uszlachetnianie druku cyfrowego.

Innowacyjne rozwiązania z zakresu grafiki opakowań kosmetyków przedstawi Arkadiusz Janke, Business Manager w firmie PC Print w prezentacji pt.: Jak opakować brandy?. W ramach forum goście będą mieli także możliwość wysłuchania wykładu na temat „Materiałów samoprzylepnych przeznaczonych do branży kosmetycznej”, który przedstawiony zostanie przez Szymona Ignarskiego, Technical Sales Specialist NEE w firmie Avery Dennison Polska Sp. z o.o..

Przedstawiciele organizatora forum, firmy ANIFLEX, podzielą się swoim doświadczeniem podczas dwóch prezentacji. Maciej Wojtaszek, współwłaściciel firmy, opowie o ośmiu właściwościach druku cyfrowego, które zmieniają opakowanie, zaś Justyna Kierzkowska-Grzyb, Specjalista ds. Marketingu, pobudzi kreatywność słuchaczy swoim wykładem pt.: „Angażuj, komunikuj, baw się (grafiką, zapachem, surowcem)! – Czyli o pomysłach na zastosowanie druku cyfrowego w świecie opakowań kosmetycznych.”

Szczegółowy program konferencji dostępny jest on-line: www.cosmetic-business.pl w zakładce Program konferencji.

Premiera: Spotkania B2B – giełda wspierająca nawiązywanie kontaktów

Targom CosmeticBusiness Poland towarzyszyć będą po raz pierwszy spotkania B2B dla branży kosmetycznej i detergentowej, których organizatorem jest Wrocławskie Centrum Transferu Technologii jako partner międzynarodowej sieci Enterprise Europe Network (EEN) we współpracy z innymi ośrodkami EEN w kraju i za granicą.
Udział w spotkaniach B2B mogą wziąć firmy z sektora kosmetycznego i detergentowego zainteresowane nawiązaniem międzynarodowej współpracy.

Do tej pory swój udział zgłosiło ponad 35 firm, m.in. z Polski, Włoch, Grecji czy Wielkiej Brytanii. Bezpłatna rejestracja otwarta jest do 15 września i możliwa on-line pod adresem: www.b2match.eu/cosmeticbusiness2017

Wystawcy przedstawią swoje nowości i innowacyjne rozwiązania

 Podczas tegorocznego duetu targów CosmeticBusiness Poland oraz HPCI swoje produkty i usługi przedstawi ponad 250 wystawców i firm przez nich reprezentowanych. Na odwiedzających czeka wiele nowości rynkowych, w tym m.in. prezentowany przez francuską firmę Maqpro silnie kryjący podkład „Creamy“ sprawdzający się idealnie przy maskowaniu (zakrywaniu) tatuaży, żył, czy niedoskonałości pigmentacyjnych skóry. Produkty tej firmy stosowane były m.in. przez Angelinę Jolie podczas jej realizacji filmowych.

Polski lider w produkcji opakowań typu PET – firma Masterchem zaprezentuje nową linię zakrętek oraz dwie serie opakowań dedykowane kosmetykom farmaceutycznym – „Provence Line“ oraz „Cosmo Veral“. Ofertę opakowań przedstawią także kolejne dwie firmy z Polski – ATEMI i MEPING. ATEMI jest producentem opakowań reklamowych i toreb na indywidualne zlecenie klienta, zaś MEPING produkuje opakowania do kosmetyków, które charakteryzuje niebanalny kształt i doskonale zastosowane uszlachetnienia. W swojej ofercie firma MEPING posiada opakowania ze szkła, plastiku oraz aluminium, a podczas CosmeticBusiness Poland zaprezentuje nowość – szklany tygielek w dwóch wariantach – ze szkła brązowego i przydymionego oraz nową kolekcję buteleczek typu Airless.

Swoje doświadczenie w produkcji etykiet dla branży kosmetycznej przedstawi firma Color Press. Jej specjalizacją jest produkcja etykiet premium z efektami dedykowanymi dla branży kosmetycznej: perlistość, technologia “żel”, wybiórczy efekt soft touch oraz unikalne struktury na papierze i folii.

Na stoisku firmy GRAFPOL odwiedzający będą mogli zapoznać się z  innowacyjną metodą druku etykiet: „Metallic Doming“, dającą długotrwały metaliczny efekt relifu, a skierowaną do kosmetyków typu premium.

Pełna lista wystawców dostępna jest on-line, na stronie www.cosmetic-business.pl w zakładce Katalog wystawców 2017.

Bezpłatny wstęp dla przedstawicieli branży

Wstęp na targi CosmeticBusiness Poland 2017 jest bezpłatny, wymagana jest jedynie rejestracja na stronie www.cosmetic-business.pl w zakładce Rejestracja on-line.

Informacje o targach CosmeticBusiness

Targi CosmeticBusiness to renomowana marka targów B2B dla dostawców dla przemysłu kosmetycznego odbywających się od lat w Monachium. W 2016 roku organizatorzy targów podjęli decyzję o rozszerzeniu zasięgu tej sprawdzonej na rynku zachodnim koncepcji targów B2B i zorganizowaniu premierowej edycji bliźniaczej imprezy w Polsce. W tym roku w Warszawie odbywa się druga edycja targów CosmeticBusiness Poland. Targi CosmeticBusiness Poland łączą doświadczenie targowe i znajomość branży organizatora oraz międzynarodowy sukces imprezy w Monachium z wielkim potencjałem polskiego rynku.

W połączeniu z targami HPCI, CosmeticBusiness Poland stanowią profesjonalną platformę prezentującą pełną ofertę dla produkcji kosmetyków oraz chemii gospodarstwa domowego — od projektu produktu, poprzez jego produkcję, aż po opakowania. Idealne miejsce dla wszystkich właścicieli marek i producentów kosmetyków i detergentów poszukujących nowych rozwiązań dla swoich produktów.

Kontakt dla prasy:

Christian Heinz                                                                      Magdalena Dziemidek

Rzecznik prasowy                                                                 Prezes Zarządu

CosmeticBusiness Poland                                              Targi Lipskie Polska Sp. z o.o

Leipziger Messe GmbH                                                        tel.: 22 414 44 73

tel.: +49 341 / 678 6514                                                        info@targilipskie.pl

e-mail: c.heinz@leipziger-messe.de

 

CosmeticBusiness Poland: www.cosmetic-business.pl

CosmeticBusiness: www.cosmetic-business.com

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

AKTUALNOŚCI

WIADOMOŚCI BRANŻOWE

Katarzyna Major

Katarzyna Major

– Starszy Specjalista ds. Legislacyjnych, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Stypendystka Uniwersytetu w Kassel (Niemcy). Ukończyła podyplomowe studia z zakresu ochrony danych osobowych i informacji niejawnych. Doświadczenia zawodowe zdobywała pracując m.in. w wydawnictwie AGORA S.A. oraz w Ministerstwie Skarbu Państwa. Od 2012 r. pracownik Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego.

agnieszkasobkowiak

Agnieszka Sobkowiak

– Kierownik Komunikacji & PR, absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu, podyplomowych studiów Polskiego i Europejskiego Prawa Spółek w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz London School of Public Relations. Wieloletnia dyrektor ds. PR w Grupie TZMO SA oraz konsultant z zakresu PR. W Polskim Stowarzyszeniu Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego od roku 2015.

Agata Jurek-Iwińska

Agata Jurek-Iwińska

– Specjalista do spraw Technicznych i Legislacyjnych Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego w obszarze środków biobójczych, aerozoli i kosmetyków. Absolwentka Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności Politechniki Łódzkiej oraz Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej (specjalność: Technologia Związków Biologicznie Czynnych i Kosmetyków), związana z obszarem produktów biobójczych i kosmetyków.

Od 2011 r. współpracuje z Wyższą Szkołą Zawodową Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia poprzez prowadzenie zajęć laboratoryjnych w zakresie z chemii kosmetycznej. W latach 2014 – 2016 – pracownik merytoryczny w Wydziale Rejestracji Produktów Biobójczych Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.

beata kowalczyk

Beata Kowalczyk

– Kierownik do spraw Technicznych i Legislacyjnych, ekspert Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego w obszarze kosmetyków i aerozoli. Absolwentka Wydziału Chemii Akademii Podlaskiej, związana przez wiele lat z branżą chemiczną i medyczną. W latach 2009 – 2015 starszy specjalista w Wydziale Chemii i Farmacji, Departamentu Innowacji i Przemysłu Ministerstwa Gospodarki. Członek Korpusu Prezydencji Polskiej w Unii Europejskiej.

W latach 2010 – 2013 członek delegacji polskiej w pracach na forum ONZ nad Konwencją Minamata w sprawie rtęci. Przedstawiciel Polski w Komitecie ds. REACH, Stałym Komitecie ds. kosmetyków oraz Grupie roboczej ds. międzynarodowych aspektów środowiskowych (substancje niebezpieczne).

Katarzyna Żandarska

Katarzyna Żandarska

– Kierownik do spraw Technicznych i Legislacyjnych, ekspert Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego w obszarze środków czystości i biocydów. Absolwentka Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej. Odpowiedzialna za prowadzenie Grupy Roboczej ds. Detergentów w Stowarzyszeniu i za współpracę z A.I.S.E.

Zajmuje się regulacjami dotyczącymi chemikaliów oraz ich praktycznymi implikacjami dla przemysłu, prowadzi doradztwo dla firm w tej kwestii. Zaangażowana w prowadzenie dobrowolnych inicjatyw przemysłu detergentowego, projektów paneuropejskich takich jak:

  • Przyjazna Czystość,
  • Charter 2010,
  • Pierz Mądrze. Mniej znaczy więcej!,
  • Trzymaj kapsułki poza zasięgiem dzieci (Keep Caps from Kids)

oraz w projekt Stowarzyszenia realizowany we współpracy z Biurem ds. Substancji Chemicznych – Czysty i Bezpieczny Dom, dotyczący wczesnoszkolnej edukacji dzieci na temat bezpiecznego stosowania środków czystości i zachowań proekologicznych w domu.

anna_oborska

dr inż. n. chem. Anna Oborska

– Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego. Odpowiedzialna za budowanie strategii i rozwój Stowarzyszenia, które od 1992 roku zrzesza przedsiębiorców branży kosmetycznej i detergentowej, dostawców surowców i dystrybutorów. Członek Zarządu Cosmetics Europe, członek Zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Producentów Mydeł, Detergentów i Środków Czystości ( A.I.S.E.). W latach 2013 – 2015 arbiter Komisji Etyki Reklamy, w latach 2015-2017 członek Zarządu Rady Reklamy. Reprezentant Stowarzyszenia w Europejskiej Federacji Aerozolowej (FEA).

Reprezentowała polski przemysł kosmetyczny w Grupie Roboczej ds. Kosmetyków przy Komisji Europejskiej, prezentując stanowiska i uwagi branży. Była ekspertem działających w Komisji Europejskiej grup roboczych ds. Oceny Bezpieczeństwa Kosmetyków i ds. Deklaracji Marketingowych. W roku 2016 ukończyła trzyletni kurs dotyczący oceny bezpieczeństwa produktów kosmetycznych, organizowany przez niemieckie IKW/DGK. Reprezentuje branżę kosmetyczną i detergentową w relacjach z przedstawicielami administracji rządowej.

W roku 2021 została powołana do pełnienia funkcji przewodniczącej Komitetu Technicznego nr 335 PKN.

Z wykształcenia chemik – kosmetolog. Pracę doktorską dotyczącą transportu przeznaskórkowego składników czynnych zawartych w kosmetykach obroniła w 2003 roku. Wieloletni wykładowca akademicki z zakresu chemii kosmetycznej i farmakognozji. Jest członkiem rad programowych czasopism branżowych, autorką ponad 150 artykułów opublikowanych w kraju i za granicą oraz prelegentem na wielu konferencjach krajowych i międzynarodowych.