Już 19 listopada odbędzie się VIII Forum Branży Kosmetycznej – jedna z najważniejszych biznesowych konferencji dla branży beauty –  dostawców, usługodawców i handlu. Spotkajmy się w wygodnej formule online. To ostatnie dni na rejestrację!  
Jak branża kosmetyczna poradzi sobie z COVID-owym kryzysem? Czy wyjdzie z niego wzmocniona? Jak kryzys może on zmienić relacje pomiędzy partnerami w biznesie, a także jak wpłynie na zachowania konsumentów? Jakie trendy będą rządzić rynkiem kosmetycznym? W jakie kategorie produktów i kanały sprzedaży warto inwestować? To tylko niektóre z wątków tegorocznego Forum Branży Kosmetycznej.

W programie szereg inspirujących wykładów i interesujących dyskusji:
- Czy wirus trawi biznes kosmetyczny? Jak pandemia wpłynie na rynek detaliczny?
 - Świadome zakupy. Jakość nie ilość. Czy to koniec ery nowości?
 - Jak COVID zainfekował polski handel?
 - Przyszłość rynku aptek w Polsce, potencjał kanału dla sprzedaży kosmetyków.
 - Kryzys to także szansa na rozwój, wzmocnienie firmy i marki – jak ją wykorzystać?
 - Zmiana modeli biznesowych w obliczu COVID. Jak pandemia wpłynęła na handel, logistykę, zarządzanie kategoriami i zmieniła konsumencki traffic?
 - Ochrona środowiska, zrównoważony rozwój, odpowiedzialny biznes – nadrzędne wyzwania dla branży kosmetycznej.
 - Etykieta zorientowana na recykling – dobór materiału a recykling całego opakowania w dobie ROP i GOZ.
 - Odpowiedzialność za wprowadzenie kosmetyku do obrotu. Na szali bezpieczeństwo konsumenta, wizerunek marki i stabilność firmy.
 - Zielone oświadczenia czy greenwashing? Potrzeba większej przejrzystości dla konsumentów w ramach zielonej transformacji.
 - Wyzwania firm rodzinnych w Polsce. Podejście systemowe.
 - Przyszłość rynku kosmetycznego, wyzwania i szanse w erze COVID.
 - Marketing w warunkach szybko zmieniającej się rzeczywistości. Jak zbudować silną markę i dbać o spójny wizerunek za pomocą działań marketingowych?
 - Zdrowie, dobre samopoczucie, bezpieczeństwo. Jak kluczowe potrzeby konsumentów wpłyną na rynek kosmetyczny – promocję, komunikację marek i zalet produktów?
 - Wspieram polskie marki, kupuję polskie kosmetyki – patriotyzm lokalny i prospołeczne postawy konsumentów w czasach COVID.
 - Wejście w e-commerce – dlaczego to takie łatwe, dlaczego to takie trudne?
 
ZAREJESTRUJ SIĘ NA FORUM BRANŻY KOSMETYCZNEJ
PROGRAM FORUM BRANŻY KOSMETYCZNEJ
								




