“Pierz mądrze – mniej znaczy więcej!” to kolejny etap uruchomionej w 2006 r kampanii edukacyjnej. Jej założeniem jest wprowadzenie na polski rynek, wzorem krajów Europy Zachodniej, produktów bardziej skoncentrowanych.
Korzyści, jakie płyną z koncentracji, to:
- zmniejszenie zanieczyszczenia środowiska naturalnego dzięki mniejszym opakowaniom
- ograniczenie energii wykorzystywanej w procesie wytwarzania, dystrybucji i stosowania produktu
- zwiększenie wygody konsumentów.
Głównym zobowiązaniem producentów jest osiągnięcie dozy na poziomie ≤ 75 g/ na pranie. Dzięki koncentracji proszków Polacy będą rocznie zużywać o 4 kg mniej środków piorących.
Do celów projektu Stowarzyszenie uruchomiło stronę www.pierzmadrze.pl, która jest formą kampanii informacyjnej mającej na celu edukację konsumentów w zakresie znaczenia ikon załadunku prania i racjonalnego zużycia detergentów dzięki nowym skoncentrowanym produktom.
Zapraszamy do obejrzenia filmowego spotu kampanii: