Wydarzenie to jest adresowane m.in. do właścicieli zakładów produkujących kosmetyki, kadry zarządzającej, pracowników działów badań i rozwoju, pracowników działów kontroli jakości i bezpieczeństwa, działów zaopatrzenia, działów utrzymania ruchu, technologów, inżynierów procesów, pracowników działu planowania produkcji, działów pakowania oraz dostawców produktów i usług.
Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego objęło Kongres Patronatem, a ekspertka Stowarzyszenia – Beata Kowalczyk – wygłosi podczas kongresu referat pt:” Unia Europejska reguluje substancje zaburzające gospodarkę hormonalną. Substancje ED a branża kosmetyczna”
Każdy dzień kongresu to nieporównywalna dawka merytorycznej wiedzy podczas wykładów podzielonych na bloki tematyczne, którym towarzyszą biznesowe rozmowy oraz przyjazna, partnerska atmosfera. Pierwszy dzień zakończy się wieczorem integracyjnym, drugi uwieńczy uroczysta gala, natomiast trzeciego dnia rano odbędzie się wycieczka typu case study do zakładu produkcyjnego firmy Albea.
Co w programie?
Tegoroczny program merytoryczny kongresu obfituje w najgorętsze tematy, a pośród omawianych podczas wykładów zagadnień pojawią się trendy opakowaniowe i surowcowe, kierunki rozwoju branży, trendy konsumenckie, technologie wykorzystywane w przemyśle kosmetycznym czy kwestie z dziedziny badań i rozwoju. Uczestnicy posłuchają o tym jak za pomocą opakowania można zaskoczyć klienta, jak dowieść naturalności i organiczności produktu, o trendach w kosmetykach kolorowych i pielęgnacyjnych oraz o wykorzystaniu systemów informatycznych w digitalizacji i zarządzaniu firmą kosmetyczną. Wykłady będą odbywały się jeden za drugim, z kilkoma przerwami na kawę czy lunch, więc uczestnicy z pewnością będą bardzo zajęci.
– To 2 dni maratonu wykładowego, niemniej jednak spędzone w miłej atmosferze. Rozmowy z branżowymi kolegami z dala od codziennych spraw często są bardzo inspirujące – mówi Ewa Kubis-Jarzec, dyrektor ds. Badań i Rozwoju Jago-Pro Sp. z o.o., która gościła na 9. Kongresie Świata Przemysłu Kosmetycznego.
Twoje nowe możliwości
Poza przebogatym programem merytorycznym oraz rozrywkowym, do dyspozycji uczestników będą również firmy świadczące usługi dla przemysłu kosmetycznego, które zaprezentują swoją ofertę na stoiskach wystawienniczych, rozstawionych w sąsiedztwie sal konferencyjnych. Jest to zatem również okazja do poznania nowych dostawców i nawiązania cennych kontaktów biznesowych. Na kongresie spotkają się więc m.in. producenci kosmetyków i leków, dostawcy surowców, maszyn, urządzeń laboratoryjnych, opakowań oraz rozwiązań stosowanych w branży kosmetycznej i farmaceutycznej. Dzięki wspólnej organizacji z Kongresem Świata Przemysłu Farmaceutycznego, dostawcy mają możliwość dotrzeć ze swoją ofertą do obydwu branż, co dla nich jest ogromnie atrakcyjną okazją biznesową.
O możliwościach, jakie niesie Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego mówi Aneta Łękawska Wąs, R&D Manager w firmie NUCO E. i G. Kosyl s.j.:
– Kongres jest wydarzeniem, które umożliwia podzielenie się wiedzą, nowościami, pomysłami z innymi uczestnikami. Bardzo dobrze, że są wystawcy, którzy mają swoje prezentacje. To również pozwala na znalezienie interesujących rozwiązań w firmie. 9. Kongres był dla mnie źródłem nowych inspiracji.
Gospodarz Honorowy
Tradycją kongresu jest obecność Honorowego Gospodarza, którą to rolę w tym roku obejmie Verona Products Professional, polska multibrandową firma kosmetyczna, o bogatym portfolio osiągnięć rynkowych. Marki Verony dostępne są dzisiaj na każdym kontynencie, a sama firma może poszczycić się silną pozycją w branży pod kątem sprzedaży oraz marketingu pomimo krótszego udziału w rynku niż część jej konkurencji. Jej główne pola działania biznesowego to eksport, sprzedaż krajowa oraz marki własne. Firma jest członkiem Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, a jej właściciel i prezes zarządu Andrzej J. Kozłowski nie ukrywa, że Verona mierzy wysoko i jako marka ma daleko idące plany na dalsze lata funkcjonowania.
Co jeszcze warto wiedzieć?
Cykliczność wydarzenia i ciepłe opinie uczestników są najlepszym dowodem na silną pozycję kongresu pośród innych wydarzeń branżowych. Rejestracji można dokonać poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej kongresu, gdzie znajduje się pełny program merytoryczny, a niebawem pojawi się również katalog elektroniczny tegorocznej, 10. edycji Kongresu Świata Przemysłu Kosmetycznego.
Do udziału w kongresie zaprasza Organizator – Wydawnictwo Farmacom, wydawca branżowych kwartalników oraz organizator jedynych w Polsce Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days.
Więcej informacji o kongresie Znajdą Państwo na oficjalnej stronie imprezy: www.kongres-kosmetyczny.pl.