Webinarium PAIH | „Potencjał rynku kosmetycznego w Singapurze – szanse i wyzwania dla polskiego sektora kosmetycznego” | 13 lipca 2021

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza do udziału w webinarium: „Potencjał rynku kosmetycznego w Singapurze – szanse i wyzwania dla polskiego sektora kosmetycznego”, które odbędzie się 13 lipca 2021 roku o godzinie 10:00 polskiego czasu (CET).

W 2019 roku Singapurczycy wydali na kosmetyki 296 mln USD. To prawie 10 proc. więcej niż w roku 2018. To również najszybciej rozwijający się rynek kosmetyków organicznych w Azji Płd.- Wsch. wynikający m.in. z wysokiej świadomości ekologicznej konsumentów.

Rozkwit przemysłu kosmetycznego jest napędzany przez dwa kluczowe czynniki – wysokie dochody mieszkańców i ich potrzebę, by wyglądać jak najlepiej. Klienci w tym kraju są odważni i otwarci na wypróbowanie nowych marek kosmetycznych. Jednak nie można zaprzeczyć, że rynek kosmetyczny jest wysoce konkurencyjny i Singapur jest jednym z preferowanych miejsc docelowych dla światowych graczy kosmetycznych.

Wejście na rynek wymaga przygotowania długofalowej strategii ekspansji uwzględniającej m.in.  aktualne trendy rynkowe w tej części świata oraz potrzeby i oczekiwania klientów (chociażby pod kątem receptury i formuły, opakowania kosmetyku etc.). Wyzwaniem dla firm kosmetycznych jest m.in. silna konkurencja ze strony lokalnych azjatyckich marek, w szczególności koreańskich producentów. Oferowany produkt powinien być zatem dopasowany do rynku pod względem preferencji konsumentów oraz stylistyki opakowań oraz mieć dobrze przemyślaną strategię cenową. Bardzo istotne są również nakłady finansowe na marketing, uwzględniające reklamę w mediach społecznościowych czy rozwój marki w kanałach e-commerce oraz popularne tutaj akcje promocyjne.

W trakcie spotkania:

  • poznasz charakterystykę rynku kosmetycznego w Singapurze i w regionie Azji Płd-Wsch
  • zaprezentowany zostanie wpływ COVID-19 na sektor kosmetyczny w Singapurze oraz perspektywy rozwoju tego sektora
  • dowiesz się więcej na temat wprowadzenia i promocji marki kosmetycznej na rynek Singapuru
  • poznasz trendy i nawyki zakupowe mieszkańców Singapuru
  • poznasz główne kanały dystrybucji
  • dowiesz się o rynku e-commerce

Szkolenie poprowadzą:

  • Magdalena Kliszczak, Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH
  • Maja Justyna, Menedżer, Centrum Eksportu, PAIH
  • Alain Khaiat, Chairman of the The Cosmetic, Toiletry and Fragrance Association of Singapore
  • James Chang, CEO, Lazada Singapore & Redmart

Webinarium odbędzie się 13 lipca o godz. 10:00 i będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.

Tu mogą Państwo dokonać rejestracji: https://www.paih.gov.pl/webinarium-potencjal_rynku_kosmetycznego_w_Singapurze

Uwaga: Akceptowane będą tylko kompletnie wypełnione formularze. Bardzo prosimy o sprawdzenie poprawności wprowadzonego adresu e-mail.

Formularze zgłoszeniowe przyjmowane są do 13 lipca 2021, do godz. 10:00. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Liczba miejsc jest ograniczona. Organizator zastrzega sobie prawo wcześniejszego zakończenia przyjmowania aplikacji.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy z: maja.justyna@paih.gov.pl

 

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

AKTUALNOŚCI

WIADOMOŚCI BRANŻOWE

Katarzyna Major

Katarzyna Major

– Starszy Specjalista ds. Legislacyjnych, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Stypendystka Uniwersytetu w Kassel (Niemcy). Ukończyła podyplomowe studia z zakresu ochrony danych osobowych i informacji niejawnych. Doświadczenia zawodowe zdobywała pracując m.in. w wydawnictwie AGORA S.A. oraz w Ministerstwie Skarbu Państwa. Od 2012 r. pracownik Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego.

agnieszkasobkowiak

Agnieszka Sobkowiak

– Kierownik Komunikacji & PR, absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu, podyplomowych studiów Polskiego i Europejskiego Prawa Spółek w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz London School of Public Relations. Wieloletnia dyrektor ds. PR w Grupie TZMO SA oraz konsultant z zakresu PR. W Polskim Stowarzyszeniu Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego od roku 2015.

Agata Jurek-Iwińska

Agata Jurek-Iwińska

– Specjalista do spraw Technicznych i Legislacyjnych Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego w obszarze środków biobójczych, aerozoli i kosmetyków. Absolwentka Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności Politechniki Łódzkiej oraz Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej (specjalność: Technologia Związków Biologicznie Czynnych i Kosmetyków), związana z obszarem produktów biobójczych i kosmetyków.

Od 2011 r. współpracuje z Wyższą Szkołą Zawodową Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia poprzez prowadzenie zajęć laboratoryjnych w zakresie z chemii kosmetycznej. W latach 2014 – 2016 – pracownik merytoryczny w Wydziale Rejestracji Produktów Biobójczych Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.

beata kowalczyk

Beata Kowalczyk

– Kierownik do spraw Technicznych i Legislacyjnych, ekspert Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego w obszarze kosmetyków i aerozoli. Absolwentka Wydziału Chemii Akademii Podlaskiej, związana przez wiele lat z branżą chemiczną i medyczną. W latach 2009 – 2015 starszy specjalista w Wydziale Chemii i Farmacji, Departamentu Innowacji i Przemysłu Ministerstwa Gospodarki. Członek Korpusu Prezydencji Polskiej w Unii Europejskiej.

W latach 2010 – 2013 członek delegacji polskiej w pracach na forum ONZ nad Konwencją Minamata w sprawie rtęci. Przedstawiciel Polski w Komitecie ds. REACH, Stałym Komitecie ds. kosmetyków oraz Grupie roboczej ds. międzynarodowych aspektów środowiskowych (substancje niebezpieczne).

Katarzyna Żandarska

Katarzyna Żandarska

– Kierownik do spraw Technicznych i Legislacyjnych, ekspert Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego w obszarze środków czystości i biocydów. Absolwentka Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej. Odpowiedzialna za prowadzenie Grupy Roboczej ds. Detergentów w Stowarzyszeniu i za współpracę z A.I.S.E.

Zajmuje się regulacjami dotyczącymi chemikaliów oraz ich praktycznymi implikacjami dla przemysłu, prowadzi doradztwo dla firm w tej kwestii. Zaangażowana w prowadzenie dobrowolnych inicjatyw przemysłu detergentowego, projektów paneuropejskich takich jak:

  • Przyjazna Czystość,
  • Charter 2010,
  • Pierz Mądrze. Mniej znaczy więcej!,
  • Trzymaj kapsułki poza zasięgiem dzieci (Keep Caps from Kids)

oraz w projekt Stowarzyszenia realizowany we współpracy z Biurem ds. Substancji Chemicznych – Czysty i Bezpieczny Dom, dotyczący wczesnoszkolnej edukacji dzieci na temat bezpiecznego stosowania środków czystości i zachowań proekologicznych w domu.

anna_oborska

dr inż. n. chem. Anna Oborska

– Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego. Odpowiedzialna za budowanie strategii i rozwój Stowarzyszenia, które od 1992 roku zrzesza przedsiębiorców branży kosmetycznej i detergentowej, dostawców surowców i dystrybutorów. Członek Zarządu Cosmetics Europe, członek Zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Producentów Mydeł, Detergentów i Środków Czystości ( A.I.S.E.). W latach 2013 – 2015 arbiter Komisji Etyki Reklamy, w latach 2015-2017 członek Zarządu Rady Reklamy. Reprezentant Stowarzyszenia w Europejskiej Federacji Aerozolowej (FEA).

Reprezentowała polski przemysł kosmetyczny w Grupie Roboczej ds. Kosmetyków przy Komisji Europejskiej, prezentując stanowiska i uwagi branży. Była ekspertem działających w Komisji Europejskiej grup roboczych ds. Oceny Bezpieczeństwa Kosmetyków i ds. Deklaracji Marketingowych. W roku 2016 ukończyła trzyletni kurs dotyczący oceny bezpieczeństwa produktów kosmetycznych, organizowany przez niemieckie IKW/DGK. Reprezentuje branżę kosmetyczną i detergentową w relacjach z przedstawicielami administracji rządowej.

W roku 2021 została powołana do pełnienia funkcji przewodniczącej Komitetu Technicznego nr 335 PKN.

Z wykształcenia chemik – kosmetolog. Pracę doktorską dotyczącą transportu przeznaskórkowego składników czynnych zawartych w kosmetykach obroniła w 2003 roku. Wieloletni wykładowca akademicki z zakresu chemii kosmetycznej i farmakognozji. Jest członkiem rad programowych czasopism branżowych, autorką ponad 150 artykułów opublikowanych w kraju i za granicą oraz prelegentem na wielu konferencjach krajowych i międzynarodowych.